کد خبر: ۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
وي افزود: توجه به خدمات عمومي از جمله حوزه بهداشت و سلامت، اقدام ارزنده‌اي است و ضروريست دولت با تقويت توليد، زمينه اشتغال جوانان را توسعه دهد.
آيات عظام در ديدار با رئيس‌جمهوري علاوه بر دعا براي موفقيت هرچه بيشتر دولت تدبير و اميد، به فعاليت‌هاي ارزنده دولت از ابتداي دوره يازدهم اشاره کرده و نکاتي را نيز يادآور شدند. به گزارش ايرنا، ‌آيت‌الله العظمي موسوي اردبيلي در ديدار رئيس‌جمهوري، خدمات دولت در بخش سلامت، درمان و بهداشت عمومي را اقدامي بسيار بزرگ و ارزنده دانستند. ايشان يادآور شدند: دولت برآمده از اراده ملت است و حمايت از اقدامات دولت به ويژه در حوزه اقتصاد و معيشت عمومي، وظيفه اي همگاني است. موسوي اردبيلي، رسيدگي هر چه بيشتر به اقشار نيازمند جامعه را مورد تأکيد قرار دادند. آيت‌الله العظمي مکارم شيرازي نيز موفقيت‌هاي دولت در حوزه مديريت اقتصاد و خدمات اجتماعي را خوب و ملموس ارزيابي کرد و افزود: شما فرزند حوزه و روحانيت هستيد. رأي مردم به شما اعتماد مجدد به روحانيت بود و لذا موفقيت شما موجب سربلندي حوزه و روحانيت است. ايشان با اشاره به اينکه دولت علاوه بر مشکلات موجود، وارث مشکلات زيادي از گذشته است‌، حفظ اصول اساسي نظام در حوزه سياست خارجي را ضروري دانسته و ابراز اميدواري کردند که موضوع هسته‌اي نيز به حل‌و‌فصل نهايي رسيده و تحريم‌هاي ظالمانه عليه ملت ايران رفع شود. ايشان رسيدگي توأم به اقتصاد و مسايل مهم اجتماعي را يادآور شده و ضمن توصيه به بهره‌گيري از نقدهاي سازنده، افزودند: اقتصاد بايد به سمتي مديريت شود که آثار رونق در توليد و اشتغال، زمينه فعال تر شدن جوانان و تسهيل امر ازدواج را فراهم نمايد. ‌آيت‌الله العظمي وحيد خراساني نيز تاکيد کرد که رئيس‌جمهوري مشکلات طاقت فرسايي پيش‌رو دارد. ايشان ضمن اشاره به اعجاز قرآن و قرائت آيه کريمه: وَمَن يَتَوَکلَ‏ْ عَليَ اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ افزودند: با اتکاي به دو کلمه و استمداد از اين دو بر همه مشکلات فائق مي شويد؛ يکي توکل بر خداوند، و ديگري توجه و توسل به کسي که عالم وجود به خاطر او برپاست و او حضرت ولي عصر(عجل‌الله تعالي فرجه الشريف) است. همچنين ‌آيت‌الله العظمي جعفر سبحاني با بيان اينکه همواره براي موفقيت دولت دعا مي کند، گفت: توجه به خدمات عمومي از جمله حوزه بهداشت و سلامت، اقدام ارزنده‌اي است.

 وي افزود: توجه به خدمات عمومي از جمله حوزه بهداشت و سلامت، اقدام ارزنده‌اي است و ضروريست دولت با تقويت توليد، زمينه اشتغال جوانان را توسعه دهد. در ادامه ‌آيت‌الله العظمي شبيري زنجاني، دعا براي موفقيت دولت را يک وظيفه اعتقادي و عمومي دانستند و افزودند: بهبود وضعيت اقتصادي کشور براي کارشناسان به خوبي محسوس است. ايشان تأکيد کردند: ملت ايران بار سنگيني بر دوش شما گذاشته است. اگر چه مشکلات قابل انکار نيست، ولي تلاش مي کنيد با تمام توان و گام‌به‌گام بر مشکلات فائق بياييد. ‌آيت‌الله العظمي شبيري زنجاني مشکلات، سختي‌ها و سنگيني مسئوليت رئيس‌جمهور را قابل توجه و توکل به خداوند و اخلاص در عمل را موجب سربلندي دولت دانستند. پس از آن ‌آيت‌الله العظمي جوادي آملي، هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب و حمايت مردم را زمينه‌ساز حل مشکلات دانستند و افزودند: دولت به لطف خدا تاکنون توفيقات زيادي به دست آورده که براي تداوم و توسعه اين دستاوردها دعا مي کنيم. ايشان تاکيد کردند: حمايت از فقرا و اقشار آسيب پذير از وظايف اصلي دولت است و البته اين وظيفه، بيشتر از اقدامات عاطفي بايد بر مبناي رويکردهاي تخصصي و کارشناسي و با هدف توانمندسازي آنها صورت پذيرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین