|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: این غرب است که از عدم توافق با جمهوری اسلامی ایران متضرر می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که با حضور گسترده مردم در حسینیه مدرسه قلعه این شهر برگزار شد با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، در صورت حصول توافق هسته‌ای، تحریم‌های غرب علیه ایران باید به صورت یکجا برداشته شود.

وی با تأکید بر پیروزی و سربلندی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در این مذاکرات تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان با عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیروز این میدان می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر لزوم ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب علیه ملت بزرگ ایران گفت: ملت ایران هرگز زیر بار ظلم نخواهند رفت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌ها در قاموس آنان است.

امینی با اشاره به اینکه ایران در صورت عدم توافق چیزی را از دست نخواهد داد تصریح کرد: در صورت عدم حصول توافق کشور ما چیزی را از دست نخواهد داد و این غرب است که متضرر می‌شود.

وی با اشاره به لزوم پایبندی غرب به تعهدات خود در جریان این مذاکرات عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران پایبند به تعهدات خود بوده است و این غرب است که باید به توافقات عمل کند.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به مضرات اقتصاد متکی به نفت،ادامه داد: اینک دولت و ملت متوجه شدند که نباید به اقتصاد متکی به درآمدهای نفت وابسته بود لذا باید به سمت اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری که کلیات آن ابلاغ شده، برویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین