|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
یکی از روزنامه های صاحب نام پاکستان روز جمعه ضمن بازتاب دادن بخشی از اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا، نوشت: آمریکا مواضع رژیم اسراییل را درخصوص مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 اشتباه می داند.
روزنامه پر شمارگان جنگ به نقل از رسانه های آمریکایی نوشت: تنش ها میان واشنگتن و رژیم تل آویو درخصوص مذاکرات هسته ای ایران بالا گرفته است.

در این گزارش آمده است: جان کری وزیر خارجه آمریکا مواضع نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل را در خصوص مذاکرات هسته ای با ایران قبول ندارد.

جنگ نوشت: نتانیاهو معتقد است که قدرت های غربی از انجام تلاش ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای کناره گیری کرده اند.

مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 این روزها به مراحل سخت و حساس خود نزدیک شده است به رغم پیشرفت هایی که در روند مذاکرات حاصل شده، هنوز هم مسایلی باقی مانده است که طرف های مذاکره کننده سعی دارند تا پیش از فرارسیدن پایان فرصت کنونی (11 فروردین سال آینده)، آن را حل و فصل کنند و به توافقی خوب برسند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، امروز از تریبون نماز جمعه تهران اعلام کرد که آخرین گام ها در مذاکرات هسته ای در حال برداشته شدن است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین