|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:اکرام فاطمی، شور نیکوکاری شعار امسال کمیته امداد در روز نیکوکاری در هفته آینده است.
حسین انواری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم ، رعایت عزت و کرامت انسانی و رعایت عدالت و اعتدال در کمک رسانی به محرومان در این مجموعه، ذکر کرد و اظهار داشت: توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری درجامعه، سرمایه اجتماعی و در نتیجه نظام اسلامی را تقویت کرده و عزت و اقتدار کشور را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام پیام آور احسان و نیکوکاری و تعاون در جامعه بوده و برای مردم به ویژه مستمندان و محرومان نشاط و همدلی را به ارمغان می آورد.

انواری با بیان اینکه گسترش مردمسالاری دینی در عرصه های مختلف و تقویت فضای صداقت و اعتماد میان مردم و مسوولان، سرمایه اجتماعی را رشد و توسعه می دهد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره بر محور اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابی گام برداشته و موجب وحدت و همدلی مردم در جامعه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور و گسترده ملت غیور ایران اسلامی در صحنه های حساس انقلاب، تلاش دشمنان برای خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز مستکبران غربی به دنبال تزلزل در وحدت و اقتدار کشورمان و مشغول ساختن مردم به حاشیه ها و فتنه انگیزی در جامعه هستند.

انواری در پایان با اشاره به ایجاد گروههای تروریستی و تکفیری در جهان اسلام از سوی غربی ها و به راه انداختن جنگ و تفرقه میان مسلمانان، تصریح کرد: مردم سربلند ایران اسلامی با استقامت و پایداری در برابر دشمنان، به همه ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان نشان دادند که با مقامت و وحدت می توان بت ظلم و استکبار را شکست و این تنها راه عزت و اقتدار است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین