|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
وقتي كاپيتان استقلال از تركيب تيم در دربي مطلع شد، گفت: «حدس مي‌‌زدم نيمكت‌نشين باشم. چرا نبايد از اول بازي كنم؟»

دربي تمام شد اما پس لرزه‌هاي آن هنوز ادامه دارد. در اردوي پرسپوليس بحث بر سر زد و خوردهاي دربي است و در اردوي استقلال موقعيت‌هايي كه هدر رفت و البته فيكس بازي نكردن فرهاد مجيدي. فرهاد انتظار داشت كه دست كم در داربي فيكس بازي كند اما وقتي متوجه اين قضيه شد كه در تركيب اصلي نيست نزد دوستان صميمي‌اش به گلايه از سرمربي استقلال پرداخت.
همه چيز از قبل از دربي آغاز شد. از روز پنجشنبه... سرمربي استقلال دنبال اين بود تا بهترين ارنج را براي اين بازي انتخاب كند. از آن‌جا كه تمام فكر بازيكنان پرسپوليس معطوف فرهاد مجيدي و مهار او بود سرمربي استقلال تصميم گرفت اين بازيكن را از ابتدا در تركيب قرار ندهد.
قلعه‌نويي در جلسه فني قبل از دربي گفت: «بهترين پست پرسپوليس خط دفاع اين تيم است. به همين دليل بايد تركيب را طوري بچينيم كه بعد از خستگي دو مدافع مياني، فرهاد مجيدي را به ميدان بفرستيم.»
هر چند دستياران قلعه‌نويي با درخواست سرمربي تيم مخالف بودند و مي‌گفتند بايد مجيدي از ابتدا در تركيب قرار بگيرد اما سرمربي كار خودش را كرد و اين بازيكن را در اواخر نيمه اول به ميدان فرستاد.
روز دربي بازيكنان بعد از صرف ناهار در جلسه كادرفني حضور يافتند تا از تركيب اصلي با خبر شوند. فرهاد مجيدي بعد از اينكه متوجه شد فيكس نيست و مربيان قصد دارند او را در نيمه دوم بازي به ميدان بفرستند كاملا شوكه شد. او در حالي‌كه زير لب غر مي‌‌زد و نارضايتي‌اش را به تصميم كادرفني‌شان مي‌‌داد به اتاقش رفت.
مجيدي مي‌‌گفت: «حدس مي‌‌زدم نيمكت‌نشين باشم. چرا نبايد از اول بازي كنم؟» وقتي دوستان مجيدي قصد آرام كردن اين بازيكن را داشتند او خطاب به بازيكنان گفت: «خيلي اعصابم خرد است. نمي‌‌‌دانم براي چي قلعه‌نويي با من لج كرده!»
در جريان بازي فرهاد مجيدي به خاطر مصدوميت نظري اواخر نيمه اول به ميدا رفت و يك موقعيت صددرصد گل را نيز از دست داد تا روز نه چندان خوبي را سپري كرده باشد. به‌خصوص اينكه در انتهاي بازي نيز از او تست دوپينگ گرفته شد، موضوعي كه اعتراض شديد اين بازيكن را به همراه داشت


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین