|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من عضو کوچکی از پرسپولیس هستم و فرگوسن نیستم و جوانیم را برای تیم گذاشته‌ام.
حمید درخشان در برنامه‌ی تلویزیونی در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: بدون شک باید عنوان کنم موفقیت یک تیم منوط به یک نفر نیست و عوامل متعددی می‌تواند ضامن ترقی و پیشرفت یک تیم باشد و تیمی که پشت تیم اصلی قرار دارند می‌توانند تأثیر‌گذار باشند. ما بعد از دربی مشکلات فراوانی داشتیم. تغییرات مبنی بر جابجایی بازیکنان به زمان زیادی نیاز داشت که درنتیجه‌ی ضعیف ما موثر بود.

وی در ادامه افزود: دوستان در اظهارات خود انتقاد کردند چرا پرسپولیس یک ترکیب مشخصی ندارد، ما مصدوم و محروم فراوانی در تیم داشتیم. زمانی من سرمربی شدم از 20بازیکن  8 نفر محروم و مصدوم بودند و ناچار بودیم با 12 نفر کار کنیم اما درنظر داشتیم در نیم فصل این خلاء بازیکن را پر کنیم اما حوادث باعث شد نتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

درخشان تصریح کرد: در بازی اخیرمان که مقابل لخویای قطر قرار گرفته بودیم که با نتیجه برد به پایان رسید حاصل بازیهای خوب گذشته بود در واقع ما بد بازی نکرده بودیم فقط در نتیجه‌گیری ناموفق بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از اینکه در مقابل لخویا خوب بازی کردیم خوشحال هستم و از همه تشکر می‌کنم. در این مدت فشارهای زیادی را متحمل کرده بودیم و من در طول هفته دو جلسه را به مسائل روحی – روانی اختصاص دادم.

وی درمورد حضور پیشکسوتها در کنار تیم عنوان کرد: من ازهمه عزیزان تشکر می‌کنم، این عزیزان باعث دلگرمی و تقویت روحی تیم هستند و از اینکه در رختکن حضور یافته و دلگرمی دادند ممنون هستم.

درخشان در مورد شعارهای هواداران در بازی‌ با صبا و خطاب کردن "فرگوسن" در بازی با لخویا گفت: هدفم کمک به پرسپولیس است و عضو کوچکی از این تیم بزرگ هستم. فرگوسن هم نیستم، من جوانی و سرمایه‌ی زندگی‌ام را برای تیم گذاشته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه درحال حاضر مقتدرترین تیم جام لقب گرفته‌اید، بیان کرد: ما 5 بازی دیگر پیش رو داریم. تیمی که قدم اول را محکم بردارد به لحاظ روحی می‌تواند سایر بازیها را با اعتماد به نفس بیشتری بازی کند ولی در کل بازیهای ما سخت است و به حمایت هواداران نیاز داریم.

وی با بیان اینکه خرید‌های خارجی جای خود را در تیم نیافته‌اند، گفت: در واقع بازیکنان خارجی چون فرهنگشان با فرهنگ ما متفاوت است زمان زیادی صرف می‌شود تا با تیم هماهنگ شوند که در این میان نقش سایر بازیکنان می‌تواند موثر باشد.

درخشان در خصوص سفر به ازبکستان اضافه کرد: ما فیلم‌های این تیم را دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم یکشنبه نیز راهی ازبکستان خواهیم شد یک جلسه نیز تمرین خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال مطرح شده که آیا نژاد فلاح حلال مشکلات خواهد بود یا نه؟ گفت: من امید دارم که نژاد فلاح  مشکلات پرسپولیس را حل کند در واقع پول باشد آرامش نیز وجود خواهد داشت، من امیدوارم نژاد فلاح بتواند موفق باشد.

وی درباره مشکلش با قطبی نیز عنوان کرد: من با قطبی هیچ  مشکلی ندارم و این موارد چیزهایی است که روزنامه‌ها می‌نویسند.

درخشان بیان کرد: گفته شده که به خاطر قهرمان کردن تیم توسط قطبی، نژاد فلاح به وی علاقمند است مان نیز تیم را قهرمان کرده‌ایم ما کارمان را ادامه می‌دهیم. نیاز به زمان داریم، فرگوسن سه سال بعد از حضورش منچستر را قهرمان کرد باید به مربی زمان داده شود تا افکار تکنیکی‌اش را پیاده کند اینکه با سه یا چهار بازی مربی را عوض می‌کنند کار درستی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نمی‌شود همه تقصیرها را گردن مربی انداخت وقتی بازیکن دقیقه 90 توپ را به گل تبدیل نمی‌کند به نظر شما کی مقصر است؟ ما در لیگ هر چهار روز یکبار بازی داریم و مصدومیت و محرومیتها اجازه نداد تا ترکیبمان را شناسایی کنیم.

وی در مورد راهیابی تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: ما سخت کار می‌کنیم تمامی تلاشمان را می‌کنیم.

درخشان خاطر نشان کرد: من انتقاد پذیر هستم و هر انتقادی را می‌پذیرم این روزها فشار زیادی روی ما بود، ما جواب نداده بوده و تحمل کردیم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که هواداران حامی و پشتیبان ما باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین