|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۳۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
وی ادامه داد : در دولت یازدهم اجرای طرح نظام سلامت قابل تقدیر است و این طرح تاکنون موفق بوده و باید از مسوولین برای این امر قدردانی کنیم.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت : تمامی دولت ها بعد از انقلاب اسلامی ایران در حد توان کار کردند و نقد نباید با بی انصافی مطرح شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی روز پنجشنبه در یادواره سرداران و یکهزار و 746 شهید شهرستان بابل افزود : دوست داریم تمام دولت ها بدون حاشیه به خدمت رسانی به مردم بپردازند و دولت هم باید مواظب باشد که خودش حاشیه درست نکند.

وی ادامه داد : در دولت یازدهم اجرای طرح نظام سلامت قابل تقدیر است و این طرح تاکنون موفق بوده و باید از مسوولین برای این امر قدردانی کنیم.

خاتمی گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی با تمام قدرت های جهان در حال جنگ بود و امروز هم تازمانی که توطئه های آمریکا برای ملت ایران برقرار است، شعار مرگ برآمریکا در این کشور اسلامی طنین انداز خواهد بود.

وی افزود : در مذاکرات هسته ای آمریکا با دو مرحله ای کردن مذاکره قصد خیانت و توطئه داشت که مقام معظم رهبری با هوشمندی نقشه های آنان را خنثی کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت : شش خطر اساسی شامل ناامیدی ، خسته جلوه دادن مردم ، اختلاف ، کمرنگ شدن معنویت ، بی بصیرتی و مرعوب دشمن قرار گرفتن از جمله تهدید هایی است که استکبار جهانی با جنگ رسانه ای در حال القای آنها به ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ولایت پذیری از خصلت های بارز شهداء بوده است ، افزود : امروزه رمز موفقیت و پیشرفت ما اطاعت پذیری از ولایت در گفتار و عمل است.

خاتمی ایثارگران و عالمان و فرهیختگان را شناسنامه هر شهر توصیف کرد و بیان داشت : شهرستان بابل با وجود یک هزار و 746 شهید و همچنین بزرگانی همچون سعید العلما ، شیخ کبیر و علامه حائری دارای شناسنامه درخشانی است.

وی افزود : شهیدان محدود به زمان و مکان نیستند و همچنین متعلق به حزب خاصی نمی باشند و تنها محدوده شهداء عشق به خدا و دلدادگی به شهادت است.

خاتمی گفت : شهیدان سه پیام برجسته شامل انس و عشق به خدا ، استقامت و همچنین اطاعت از ولی فقیه برای همه ما دارند.

وی افزود : 80 درصد از شهدای انقلاب اسلامی بین 15 تا 30 سال سن داشتند وهمه ما باید تلاش کنیم تا پاسدار خون این شهداء باشیم.ک/2

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین