|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
حجت‌ا‌لاسلام شهیدی تاکید کرد: اکنون در قم سردار هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت شما عزیزان هستند. ما هرچه تلاش کنیم، نمی‌توانیم فداکاری شما را جبران کنیم.
حجت‌الاسلام شهیدی به همراه وزیر کشور در سفر استانی «کاروان تدبیر و امید» به استان قم به نمایندگی از رئیس جمهور و هیأت دولت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قم دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی، در دیدار با خانواده معظم سه شهید علی، محمد و احمد «جعفری نیا»، «عبدالمجید اصفهانی» جانباز 70 درصد و خانواده جانباز شهید «خوشبین» ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری به بنده فرمودند هر زمان که به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران رفتید، سلام مرا به ایشان برسانید. امروز همچنین با سفر ریاست محترم جمهور از سوی دکتر روحانی توفیق دیدار شما عزیزان را دارم.

وی افزود: آقای دکتر روحانی بنده را مأمور کردند در این سفر در گلزار شهدای قم حضور یافته و خدمت خانواده شهدا و ایثارگران برسم. ملت ما یقینا مدیون ایثار و فداکاری ایثارگران هستند. شما حق بزرگی بر گردن ما دارید، ما هرچه داریم از فداکاری و ایثارگری شما عزیزان است. یقینا شما نزد خداوند ماجور و عزیز هستید و مورد عنایت حضرت حق می باشید، جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند و درد و رنج مجروحیت را همراه دارند، شما اجر شهادت را دارید.

حجت‌ا‌لاسلام شهیدی تاکید کرد: اکنون در قم سردار هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت شما عزیزان هستند. ما هرچه تلاش کنیم، نمی‌توانیم فداکاری شما را جبران کنیم، اما در حد توان در خدمت شما عزیزان هستیم. در دولت دکتر روحانی طی یک‌سال و نیم گذشته تلاش کرده‌ایم تا گام‌های موثری را در راستای خدمت‌گزاری برداریم و به نتایجی نیز دست یافته ایم از شما ایثارگران استمداد داریم تا با دعای خیر شما بتوانیم خدمت ارزشمندی را ارایه نماییم.

همچنین دکتر رحمانی فضلی - وزیر کشور - نیز در این دیدار افزود: ما همیشه مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم، امید است بتوانیم در مسیر شهدا حرکت کنیم و خدمت‌گزار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم. شما خانواده معظم شهدا نزد خداوند در پیشگاه خداوند سربلند و اسرافراز هستید و شهدا شفاعت کننده شما هستند.

وی اضافه کرد: وظیفه ماست که خدمت شما خانواده شما برسیم و امید است توفیق یابیم به وظایف خویش در این نظام مقدس که ثمره خون های شهداست عمل نماییم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین