|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
یادواره «زنان ایثارگر» از ویژه‌برنامه‌های نخستین اجلاسیه شهدای سرخه با حضور لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه سرخه در آیین آغازین دومین شب برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای سرخه که با حضور پرشور مردم ولایت‏ مدار و شهیدپرور سرخه در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه 200 شهید گلگون‌کفن این خطه اظهار داشت: دفاع همچنان باقی است و ما همچنان ایستاده ‏ایم.

محمد امامی بابیان اینکه جنگ سخت امروز به جنگ نرم تغییر ماهیت داده است، گفت: امروز در دفاع نرم باید حماسه‌آفرینی کنیم و همان‌گونه که رزمندگان دلاور و شجاع این مرزوبوم، مردانه در برابر جنگ سخت دشمنان تا بن دندان مسلح جنگیدند؛ ما نیز باید در دفاع نرم حماسه‌آفرینی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا، ایثارگران و جانبازان اظهار کرد: بانوان در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی معنوی از مردان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و به‌حق شایسته تجلیل و تکریم هستند.

امامی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجلاسیه خاطرنشان کرد: رونمایی از دو کتاب خاطرات شهیدان علی‌اکبر ابراهیمی و مجتبی سبوحی و نرم‌افزار گردشگری گلزار شهدا و سایت اهالی بهشت رونمایی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های نخستین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه است.

در دومین شب برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه، بازخوانی و پرده‌خوانی شهدای دفاع مقدس توسط حجت‌الاسلام ایمان امیری مسئول آموزش گروه روایت گران نور قم برگزار شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
زهرااحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
درود برشما و تشکر و خسته نباشید بابت این مطلب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین