|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
سرمربی تیم فوتبال آرسنال شکست خانگی تیمش برابر موناکو در لیگ قهرمانان اروپا به عملکرد ضعیف شاگردانش در خط دفاعی تیم نسبت داد.
آرسن ونگر پس از شکست 3 بر یک تیمش در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرنانان اروپا در ورزشگاه امارات لندن، اعتراف کرد که توپچی‌ها برای کسب سهمیه حضور در مرحله یک چهارم نهایی کار خود را بسیار سخت کرده‌اند.

آرسنال برای اینکه بتواند در جمه هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری قرار بگیرد، باید در وزشگاه استاده‌لویی 3 گل به موناکو بزند و گلی هم دریافت نکند و ونگر می‌داند که انجام این کار در خانه تیم قدیمی‌اش بسیار سخت است.

ونگر در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: شب وحشتناکی بود اما به موناکو تبریک می‌گویم. این تیم جنگید، بسیار خوب دفاع کرد و در ضد حملات به ما ضربه زد. ما در هر 2 فاز بازی دچار اشتباه شدیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و دفاع‌مان کُشنده بود. بین 2 نیمه می‌دانستیم که مسلط ماندن به خودمان کار بسیار مهمی است.

ونگر افزود: ما مقصریم. زمانی که نتیجه 2 بر یک بود، در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود، کل خط میانی را باز گذاشتیم. ما بازی را به خوبی کنترل نکردیم. موناکو با اولین شوت‌اش به سمت دروازه ما به گل رسید. همه چیز علیه ما پیش رفت.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها تأکید کرد: مهمترین چیزی که در این بازی مشخص شد این بود که همه دیدند چرا موناکو در مرحله گروهی خوب کار کرد. این تیم بسیار منظم، سازمان‌یافته و از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است.

با وجود شکست خانگی، ونگر گفت که از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قطع امید نکرده است، کاری که در 4 فصل گذشته نتوانسته آن را انجام دهد.

او تصریح کرد: کارمان بسیار سخت بود و گل سوم صعودمان را حتی سخت‌تر هم کرد. باید این حال باید به خانه موناکو برویم و ببینیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. نتیجه ناامید کننده‌ای رقم خورد اما در لیگ قهرمانان موفقیت شما به وضعیتی که در روز دارید بستگی دارید و اگر در تمام 90 دقیقه در آن سطحی که باید، بازی نکنید، مجازات می‌شوید. قبل از بازی می‌دانستیم که موناکو تیمی است که انرژی‌تان را می‌گیرد و در ضد حملات ضربه‌اش را می‌زند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین