|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
وزیر راه و شهرسازی افزود: پروژه دیگری که بزودی انجام می شود آزاد را چرمشهر به آبیک قزوین به طول 164 کیلومتر می باشد که امیدواریم با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران ، این مسیر نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.
وزیر راه وشهرسازی گفت: دو هزار و 500کیلومتر آزاد راه باید در کشورش ساخته شود.

عباس آخوندی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح آزاد راه قم - گرمسار با حضور رییس جمهوری افزود: ما باید در کشور پنج هزار کیلومتر شبکه آزاد راهی ایجاد کنیم که تاکنون دو هزار و 360 کیلومتر آن ایجاد شده است.

وی درادامه آزاد راه حرم تا حرم را از پروژه های مهم و شریانی دانست که جنوب و شمال کشور و جنوب شرق کشور را به هم وصل می کند.

وی افزود: ما دو پروژه مهم دیگر را نیز بزودی شروع می کنیم ، قطعه دوم بزرگراه حرم تا حرم که به طول 200کیلومتر که این بار از مشهد آغاز خواهد شد ، و بقیه مسیر نیز به مرور زمان تا متصل شدن به آزادراه قم - گرمسار احداث می شود.

آخوندی افزود : پروژه دیگری که بزودی انجام می شود آزاد را چرمشهر به آبیک قزوین به طول 164 کیلومتر می باشد که امیدواریم با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران ، این مسیر نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در ادامه پروژه قطار سریع السیر تهران ، قم اصفهان را با اهمیت دانست و گفت: این قطار تهران و قم را به فرودگاه بین المللی تهران متصل می کند و طی چهار سال آینده به اتمام خواهد رسید.

آخوندی یک نوید دیگر نیز داد و گفت: بزودی قطار برقی تهران به مشهد با سرعت 200 کیلومتر فعال خواهد شد و قصد داریم ظرفیت جابجایی مسافر را از 13 میلیون به 35 میلیون نفر درسال برسانیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین