|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۳
کد خبر: ۳۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
امروز به فضل همین شهادت ها و به برکت خون شهدا ملت ما ملتی سربلند و آبرومند است و برگزاری جشن یادواره هایی در جامعه توانسته بوی عطر شهیدان بوی ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را در جامعه زنده گرداند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیامی را به کنگره شهدای شهرستان سرخه ارسال کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون"
آل عمران۶۹

شهدا شمع محفل دوستانند،شهدا در قهقه مستانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند و در نفوس مطمینه ای هستند که مورد خطاب فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی.
(امام خمینی)

اسفندماه یادآور حماسه آفرینی سرداران و دلاورمردانی همچون باکری ها و کریمی و خرازی و شهدای شهرستان سرخه است،یاد و نام آنان را گرامی میداریم و فراموش نمیکینم همه ی کسانی که در انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی هشت ساله با جان فشانی خود از امتحانی بزرگ سر بلند بیرون آمدند.

امروز به فضل همین شهادت ها و به برکت خون شهدا ملت ما ملتی سربلند و آبرومند است و برگزاری جشن یادواره هایی در جامعه توانسته بوی عطر شهیدان بوی ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را در جامعه زنده گرداند.

دست اندرکاران این نشست های مهم با همت و تلاش خود این اسوه های ایثار و مقاومت را به نسل حاضر و نسل های آینده معرفی کرده و موجب پیوند دو نسل میشود،نسلی که دوران ایثار و ازخودگذشتگی و حماسه آفرینی شهیدان را درک کرده است.

امروز یاد شهیدان و حماسه آنان از ذهن و فکر ما بیرون نخواهد رفت همانطور که یاد شهیدان کربلا و پیام آور کربلا حضرت زینب (س) همیشه زنده و جاوید است.امروز ایمان آورده ایم آنان که رفته اند کاری حسینی کرده اند و آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند،کار امروز شما در جامعه ما ثابت میکند که هنوز فضلیت ها زنده است زیرا نام و یاد شهیدان زنده است.

گرامی داشت مردان خدا،تجلیل از برترین خصال بشری و ارزشهای انسانی است و تکریم شهیدان،تکریم ایثار و اخلاص است،تکریم دل ها و جان های لبریز از صفا و نورانیت است،آنان که دلهایشان با عشق زنده شده است،هرگز نمیمیرند.

شهیندخت مولاوردی

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین