|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
معاون اول رئیس جمهور گفت: با پایان کار این دولت همه امور را با صورت‌جلسه تحویل می‌دهیم و به عده‌ای اجازه نمی‌دهیم مردم فریبی کرده و خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.
تدبیر و امیدمحمدرضا رحیمی در جمع شماری از مسئولان استانی در مرکز جراحی قلب شهید بروجردی با اشاره به برخی شبهه افکنی‌ها درباره خدمات دولت اظهار کرد:کار دولت‌های نهم و دهم با کار دولت‌های سابق اصولاً قابل مقایسه نیست.

وی گفت: با پایان کار این دولت همه امور را با صورت‌جلسه تحویل می‌دهیم و به عده‌ای اجازه نمی‌دهیم مردم فریبی کرده و خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت پس از اتمام کار برای همه روشن می‌کند که در همه بخش‌ها چه تحویل گرفته و پس از پایان کار چه چیز را به دولت بعد تحویل می‌دهد.

وی اضافه کرد: تحویل شفاف امور به دولت آینده این حسن را دارد که فردا دیگر عده‌ای نمی‌توانند جنجال کنند و ناکارآمدی احتمالی خود را به گردن این دولت بیاندازند.

رحیمی گفت: هر دولتی در ایران سرکار بیاید در عرض 16 سال هم نمی‌تواند در حد دولت‌های نهم و دهم به مردم خدمت کند.

وی گفت: خود بنده در دو دولت دیگر هم خدمت کرده‌ام ولی نه حجم و نه کیفیت کار در این دولت با آنها قابل مقایسه نیست.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: برخی افراد به زعم خود می‌خواهند این دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

وی از این افراد به (هوله معتل کن) تعبیر کرد و گفت: این افراد مزاحم انجام کار هستند و می‌خواهند با این کارها کارآمدی نمایندگان قبل از خود را در ذهن مردم پاک کنند و ناکارآمدی خود را هم گردن دولت بیاندازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین