|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۳۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
در جریان این عملیات دو دختر جوان در طبقه چهارم این ساختمان و یک زن جوان و نوزاد 50 روزه‌اش در طبقه سوم این ساختمان دچار گازگرفتگی شده بودند که آتش‌نشانان این افراد را برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخلیه یک مجتمع مسکونی 16 واحدی در پی انتشار گاز سمی منواکسیدکربن خبر داد.

سیدجلال ملکی  در تشریح جزییات این خبرگفت: حادثه گازگرفتگی در ساعت 05:52 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 10 را به محل حادثه واقع در بلوار مرزداران خیابان ناهید اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی 4 طبقه 16 واحدی بود که گاز سمی منواکسیدکربن در تمامی واحدهای آن منتشر شده و جان ساکنانش را به خطر انداخته بود. در همین راستا آتش‌نشانان با مراجعه به تک تک واحدها اقدام به تخلیه ساکنان کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در جریان این عملیات دو دختر جوان در طبقه چهارم این ساختمان و یک زن جوان و نوزاد 50 روزه‌اش در طبقه سوم این ساختمان دچار گازگرفتگی شده بودند که آتش‌نشانان این افراد را برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه دیر اطلاع یافتن از این حادثه می‌توانست منجر به مرگ شماری از ساکنان این مجتمع مسکونی شود، گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که نشت گاز از موتورخانه به دلیل نقص فنی دودکش سبب انتشار گاز در فضای این مجتمع مسکونی شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 06:28 به عملیات خود خاتمه دادند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین