|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
مرحله نهایی نهمین دوره لیگ برتر کبدی آقایان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد سیستان به پایان رسید.
با پایان نهمین دوره لیگ برتر کبدی تیم دانشگاه آزاد سیستان توانست قهرمانی این دوره را کسب کند.

2 تیم گرگان و دانشگاه آزاد سیستان در آخرین دیدار خود به مصاف یکدیگر رفتند.

این رقابت در نیمه اول با نتیجه 10 بر 7 به نفع تیم گرگان به پایان رسید.

در نتیجه دوم دو تیم رقابتی حساس و نزدیک به یکدیگر داشتند و اعتراض‌های زیادی نیز می‌کردند اما، در انتها این دیدار با نتیجه 23 بر 20 به نفع  تیم دانشگاه آزاد پایان یافت و دانشگاه آزاد با تفاصل امتیاز بیشتر به قهرمانی این فصل لیگ برتر کبدی دست یافت.

قهرمانی تیم آزاد در حالی رخ داد که تیم کبدی گرگان تا دقیقه پایانی برنده بازی بود اما، دانشگاه آزاد با تکنیک‌های خود توانست قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شود.

در دیدار رده بندی نهمین دوره لیگ برتر کبدی تیم‌های هیات کبدی گلستان و شهرداری چهار باغ البرز به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار نیز در نیمه اول با نتیجه 17 بر 14 به سود تیم گلستان به پایان رسید و در انتها تیم گلستان توانست با نتیجه 40 بر 44 مقام سوم این دوره از مسابقات لیگ برتر کبدی را کسب کند.

رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه فینال لیگ برتر کبدی گفت: لیگ امسال با 16  تیم آغاز شد. نتیجه رقابت‌ها قابل پیش بینی نبود و مقام تیم‌ها با ترکیب خوبی در این مسابقات شرکت کردند که این مسئله نشان می‌دهد که تمامی تیم‌های با انگیزه بالا و پشتکار وارد این رقابت‌ها شدند.

محمدرضا مقصودلو، در خصوص ملی پوشان و تقسیم بندی آنها در تیم‌ها اظهار داشت: این قانون که هر  تیم باید از 3 کبدی کار ملی پوش استفاده کند ابتکار فدراسیون بود که مورد تصویب قرار گرفت. این مسئله باعث شد کیفیت بازی‌ها بالا برود و همچنین کیفیت انتخاب تیم‌ها و مربیان نیز افزایش یابد.

وی در مورد برگزاری کلاس‌های بین المللی بیان کرد: ما امسال را سال آموزش نامگذاری کردیم و از ابتدای سال نیزکلاس‌های مختلفی را برگزار کردیم و در نهایت با حضور کوکر مربی بین المللی هندی کلاس‌های بین المللی ارتقاء مربیان را برگزار کردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما توانستیم کبدی ر دانشگاهی کنیم و اکنون در تلاشیم که این رشته مدال آور و پرهیجان را در سطح مدارس نیز راه اندازی  کنیم که این کار کمک زیادی به پیشرفت تیم‌های پایه می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین