|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
فرماندار نهاوند گفت: دولت تدبیر و امید در مهار تورم و اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح جامعه عملکرد خوبی داشته و میزان رضایتمندی عمومی جامعه را افزایش داده است.
امامعلی عبدالملکی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت، دستاوردهای بزرگی در حوزه های سلامت ، بیمه و درمان پدید آورد و امید به زندگی در بین مردم را افزایش داد.

وی اجرای سیاست ارتقای سلامت جامعه را از جمله وعده های محقق شده دولت یازدهم دانست و افزود: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار در تاریخ انقلاب اسلامی طرح ارتقای سلامت توسط دولت یازدهم به اجرا در آمد که در این طرح دولت 95 درصد هزینه های ناشی از درمان را پرداخت می کند و همین مساله باعث آرامش خانواده ها شده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه هدف دولت ارتقای سطح زندگی مردم در همه ابعاد مادی و معنوی است افزود: اجرای این طرح باعث شد که ما امروز از نظر سلامت از رتبه های بالایی در سطح جهان برخوردار باشیم.

وی اختصاص اعتبارلازم برای ارتقایطرح هتلینگ بیمارستان ها در سطح شهرستان نهاوند را نشان دهنده عزم دولت در این زمینه عنوان کرد و گفت:به منظور اجرای طرح هتلینگ که یکی از مراحل مهم طرح ارتقای نظام سلامت است امسال پنج میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار به نهاوند اختصاص یافته که این مساله گام مهمی برای توسعه بخش درمان شهرستان است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات دولت برای شکوفایی اقتصاد کشور گفت: دولت تدبیرو امید با برنامه های کارشناسی شده خود توانست تورم را مهار نموده و اقتصاد در حال رکود را از رشد منفی به رشد اقتصادی برساند .

فرماندار نهاوند با بیان اینکه حضرت زینب بهترین الگو برای پرستاران است افزود: حضرت زینب (س) یک الگوی تمام عیار برای تمام مردان و زنان جامعه اسلامی است که باید از این بانوی بزرگ درس ایستادگی و مقاومت و صبر در انجام کارها را آموخت .

وی گفت: پرستاران عضو اصلی نظام سلامت کشور هستند که در همه سطوح درمانی حضور دارند و به بیماران خدمات ارائه می نمایند .

در حال حاضر 220 پرستار در دو بیمارستان شهرستان نهاوند مشغول به فعالیت هستند.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بیش از 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب شهر همدان قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین