|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۳۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و لخویای قطر در نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.
دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و لخویای قطر از گروه A لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس ایران در این بازی از سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، گابریل، امید عالیشاه و هادی نوروزی در ترکیب ثابت استفاده کرده است.

پرسپولیسی ها بازی را بهتر از حریف قطری خود آغاز کردند و در بیشتر مواقع، توپ و میدان در اختیار سرخپوشان بود.

بازیکنان پرسپولیس چندین فرصت نصف و نیمه گلزنی داشتند، اما مهمترین موقعیت گلزنی آنها در دقیقه 18 بود که گابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس با پاس خوب مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب موقعیت تک به تک با دروازه بان لخویا شد، اما در عین ناباوری و بی دقتی نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

بازیکنان لخویا در نیمه نخست این دیدار، زیاد نتوانستند روی دروازه پرسپولیس موقعیت آفرینی کنند و تنها موقعیت آنها به دقیقه 39 باز می گشت که سوریا توپ سانتر شده از ناحیه چپ زمین را به سمت دروازه سرخپوشان روانه کرد، اما سوشا مکانی با جاگیری دقیق توپ را مهار کرد.

با پایان 45 دقیقه وقت قانونی این دیدار و دو دقیقه وقت تلف منظور شده از سوی داور، نیمه نخست دیدار پرسپولیس و لخویا بدون گل خاتمه یافت تا شاید تفکرات مربیان دو تیم در بین دو نیمه، برای نیمه دوم چاره ساز باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین