|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
کد خبر: ۳۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت حضور موثر در مجامع بین المللی گفت: به خاطر اختلاف سلایق در برخی فدراسیون‌ها، کرسی‌های بین‌المللی بسیاری را از دست داده‌ایم.
محمود گودرزی عصر امروز  در نشست شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی ورزش با بیان اینکه کرسی های بین المللی که هم اکنون در اختیار نمایندگان ایران در مجامع بین المللی است بیشتر  با تلاش فردی بوده، نگاه سازمان یافته و برنامه ای در خصوص کسب و ارتقای جایگاه های مهم تر  را در عرصه های بین المللی مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اختلافات درونی فدراسیون های ورزشی که منجر به از دست دادن کرسی های بین المللی شده اظهار داشت: اختلاف سلایق  نباید  به میادین بین‌المللی کشیده شود چرا که این موضوع تبعات منفی بسیاری برای ورزش ایران در پی دارد.  

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: اگر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک متوجه این اتفاقات می‌شدند با مذاکره و رایزنی طرفین مشاجره، مانع این ایجاد این شرایط می شدند. باید این فعالیت با تدوین آیین نامه سازمان‌دهی شده و برنامه های متمرکز  به پیش رود تا در نهایت فعالیت های بین المللی مان  به نتایجی مثبت و مطلوب در ورزش ختم شود.

گودرزی با تاکید بر حمایت از نمایندگان مان در مجامع بین المللی افزود: ما هنوز در مقابل اتفاقاتی که در میادین بین المللی و عرصه های انتخاباتی و کسب کرسی ها می افتد منفعل هستیم و این ضعف باید هر چه زودتر رفع شود. اگر نمایندگانی داریم باید آن ها را در مجامع بین المللی حفظ کنیم و جایگاه شان را ارتقا دهیم و اگر نداریم باید حوزه را تقویت کنیم و یک نماینده داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین