|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۳۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
این مقام نهاد ریاست جمهوری،، با اشاره به اینکه بازبینی فیلم به روشنی نشان خواهد داد که هرگز چنین اتفاقی صورت نپذیرفته، تاکید کرد: در این همایش و در هنگام ورود رئیس محترم جمهوری، هیچ رویدادی که باعث قطع تصاویر و صدای رهبر معظم انقلاب شود، رخ نداد.
رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری، در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی تدبير و اميد، اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها مبنی بر قطع تصاویر و صدای رهبر معظم انقلاب همزمان با ورود رییس جمهور به همایش روز مهندس را تکذیب کرد.

طاهره قیومی، با اشاره به اینکه بازبینی فیلم به روشنی نشان خواهد داد که هرگز چنین اتفاقی صورت نپذیرفته، تاکید کرد: در این همایش و در هنگام ورود رئیس محترم جمهوری، هیچ رویدادی که باعث قطع تصاویر و صدای رهبر معظم انقلاب شود، رخ نداد.

این مقام نهاد ریاست جمهوری، در ادامه با اذعان به اینکه نه‌تنها بنده، بلکه همه اعضای دولت تدبیر و امید، خود را مطیع امر مقام معظم رهبری می‌دانند، تصریح کرد: انتشار چنین اخباری تنها با هدف مخدوش نشان دادن روابط دو سویه و بسیار سازنده میان رئیس جمهور و مقام معظم رهبری انجام می‌شود و همچنين نشانگر نگرانی خبرسازان از حمایت‌های معظم له از دولت تدبیر و امید است.

قیومی این حاشیه‌سازی‌ها را در جهت جلوگیری از خدمات‌رسانی دولت به مردم رشید و آگاه ایران دانست و گفت: حق شکایت از رسانه‌های منتشر کننده این خبر غیرواقعی را برای خود محفوظ می‌دانیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین