|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۳۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
شرکت در مراسم افتتاحیه نخستین هنرستان هنرهای زیبای زنجان از دیگر برنامه های جنتی در این سفر محسوب می شود.
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در اختتامییه جشنواره ملی 'شکوه شکیبایی' روز سه شنبه وارد استان زنجان شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به زنجان علاوه بر شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره ملی شکوه شکیبایی، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار می کند و در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر این استان حاضر می شود.

شرکت در مراسم افتتاحیه نخستین هنرستان هنرهای زیبای زنجان از دیگر برنامه های جنتی در این سفر محسوب می شود.

جشنواره ملی شکوه شکیبایی برای نخستین بار در سطح کشورو به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) با محوریت زندگی و ابعاد مختلف شخصیت حضرت زینب(س) و همچنین ویژگی های آن حضرت در پیوند با عاشورای حسینی و وقایع پس از آن به میزبانی زنجان برگزار می شود.

368 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و ایثار، گذشت و فداکاری، روحیه بخشی و دلگرمی در هنگام بلا و اسارت، جسارت، بردباری و صبر در برابر مصائب و حوادث تلخ، ولایت مداری، وفاداری، تولی و تبری، زینت پدر، نسب نبوی و تربیت علوی، نماز و بندگی، علم الهی و بصیرت، حجاب، عفت و پاکدامنی، شجاعت و شهامت از جمله محورهای موضوعی این جشنواره ملی است.

از میان آثار ارسالی به دبیرخانه، 25 اثر در بخش شعر ترکی، 61 اثر در بخش مقاله، 184 اثر در بخش شعر فارسی، 32 اثر در بخش داستان و66 اثر در بخش دل نوشته از سوی دبیرخانه این جشنواره دریافت شده مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است که در هر بخش از جشنواره ملی شکوه شکیبایی، صاحبان پنج اثر برگزیده تقدیر خواهند شد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین