|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
یک افسر بازنشسته صهیونیست دارای مناصب حساس در موساد می گوید: امین الحاج معاون کمیل شمعون از مقامات ارشد لبنان، یکی از مزدوران موساد در لبنان بود و عملیات زیادی را انجام داد که دستگاه سانسور نظامی اسراییل همچنان افشای آنها را ممنوع کرده است.
کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) مزدوران خود را بعداز بهره کشی از آنها، دور می اندازد تا همچون سگ های ولگرد با فلاکت عمرخود را به پایان برسانند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که « امین الحاج» شهروند لبنانی یکی از این مزدوران است که بیش از30 سال به موساد خدمت کرد اما اکنون مستاصل در پیاده رو خیابان های تل آویو و بدون هرگونه کمک، باقی مانده عمر خود را سپری می کند.

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی افزود: امین الحاج بازرگان لبنانی که در موساد به « رومینگیه » شناخته می شود و به خاطر اسراییل ده ها تن را ترور کرده است، می گوید « مزدور آنها در لبنان بودم اما اکنون شکسته ام و هیچ چیز ندارم».

در گزارش این کانال صهیونیستی آمده است: امین الحاج تنها برای انتقال اطلاعات امنیتی به موساد اقدام نکرده بلکه او یک شبکه از مزدوران لبنانی و فلسطینی را ایجاد و حتی برای صید فلسطینی ها و کسب اطلاعات از آنها در قبرس یک مرکز فساد دایر کرد.

یک افسر بازنشسته صهیونیست دارای مناصب حساس در موساد می گوید: امین الحاج معاون کمیل شمعون از مقامات ارشد لبنان، یکی از مزدوران موساد در لبنان بود و عملیات زیادی را انجام داد که دستگاه سانسور نظامی اسراییل همچنان افشای آنها را ممنوع کرده است.

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی ، امین الحاج را « صندوقچه اطلاعات طلایی» خواند و تاکید کرد: امین الحاج برای اجرای هرگونه درخواست موساد و اقدام علیه لبنان و مردمش آماده بود اما اکنون تنها وسرگردان است و پرونده او بر روی قفسه های بایگانی موساد خاک می خورد.

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خودآورده است،ریاض کنعان هم یکی دیگر از همین مزدورها است که بعداز سال ها خدمت به موساد در داخل سازمان آزادیبخش فلسطین اکنون سرگردان و تنها است.

کنعان گفت: بعداز سال های طولانی خدمت به اسراییل و موساد، مرا تنها و بدون هیچ کمکی رها کرده اند و اصلا می گویند مرا نمی شناسند و اکنون در پارک ها و کنار خیابان ها زندگی می کنم.

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که امین الحاج و ریاض کنعان نمونه ای از هزاران مزدور موساد هستند که اکنون زندگی سختی را سپری می کنند و در مقابل خیانت به کشورهایشان و خدمت به موساد تنها فلاکت و بدبختی نصیب آنها شده است.

آنها که روزگاری گنج های امنیتی و اطلاعاتی خوانده می شدند و به زعم خود روزگارهایی خوش داشتند، اکنون مانند سگ های ولگرد در کنار خیابان ها و داخل پارک ها باقی مانده عمر خود را می گذرانند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین