|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۸۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
در مقابل خسارت پرداختی بیمه پاسارگاد تا پایان آذر ۱۴۰۳ به رقم ۵۰,۵۷۰,۸۴۱ میلیون ریال رسیده است که در مقایسه با ۳۴,۵۹۳,۴۴۱ میلیون ریال در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۴۶.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

گزارش تحلیلی عملکرد ۹ ماهانه بیمه پاسارگاد؛بیمه پاسارگاد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۳، با پیگیری استراتژی خود برای فروش بیمه‌های زندگی، حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۵.۵ درصد افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد به نقل از باشگاه بیمه گران، بیمه پاسارگاد در ماه پایانی پاییز ۱۴۰۳ عملکردی چشمگیر و قابل‌توجه در حوزه‌های مختلف فعالیت خود ثبت کرده است.

در آذرماه ۱۴۰۳، بیمه پاسارگاد توانست با ثبت ۱۴,۳۸۳,۹۸۰ میلیون ریال حق بیمه صادره، رشدی ۱۱.۶ درصدی را نسبت به رقم حق بیمه ۱۲,۸۸۳,۶۸۲ میلیون ریالی آذرماه سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

حق بیمه صادره این شرکت تا پایان آذر ۱۴۰۳ نیز به رقم ۱۳۴,۹۹۰,۶۲۴ میلیون ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که معادل ۹۹,۶۰۷,۶۳۵ میلیون ریال بود، رشد قابل‌توجه ۳۵.۵ درصدی را نشان می‌دهد. این رشد نه‌تنها نشانگر توانایی این شرکت در افزایش سهم بازار خود است، بلکه بیانگر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات نیز هست.

در مقابل خسارت پرداختی بیمه پاسارگاد تا پایان آذر ۱۴۰۳ به رقم ۵۰,۵۷۰,۸۴۱ میلیون ریال رسیده است که در مقایسه با ۳۴,۵۹۳,۴۴۱ میلیون ریال در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۴۶.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

این رشد در خسارت پرداختی منجر به افزایش اندک نسبت خسارت از ۳۴.۷ درصد در سال ۱۴۰۲ به ۳۷.۴ درصد در سال ۱۴۰۳ شده است. نسبت خسارتی که همچنان در جمع پایین‌ترین نسبت‌های خسارت در میان شرکت‌های صنعت بیمه کشور است.


حفظ تمرکز بر جذب بیمه‌های زندگی

نگاهی دقیق به ترکیب پرتفوی بیمه پاسارگاد نشان می‌دهد که ۴۶ درصد از کل بیمه‌نامه‌های شرکت به بیمه‌های زندگی اختصاص دارد. این موضوع بیانگر پیگیری سیاستگذاری استراتژیک پاسارگاد در جهت افزایش درآمدهای بلندمدت و کاهش وابستگی به بیمه‌های کوتاه‌مدت و پرریسک است.

بیمه‌های درمان با سهم ۱۷ درصد و بیمه شخص ثالث با ۱۵ درصد، پس از بیمه زندگی بیشترین سهم را در سبد پرتفوی بیمه پاسارگاد دارند. این سهم‌ها نشان‌دهنده توازن میان محصولات بیمه‌ای پرریسک (مانند درمان و شخص ثالث) و محصولات کم‌ریسک‌تر (مانند بیمه‌های زندگی) است و تمرکز اصلی بر بیمه‌های زندگی، علاوه بر تقویت موقعیت شرکت در بازار بیمه، مزایای مالی قابل‌توجهی نیز به همراه دارد.


عملکرد بیمه پاسارگاد در آذرماه ۱۴۰۳ نشان‌دهنده پیشرفت‌های قابل‌توجه در حوزه صدور حق بیمه و توسعه بازار است. این رشد چشمگیر، در کنار تمرکز استراتژیک بر بیمه‌های زندگی، موقعیت این شرکت را به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی بازار بیمه تقویت کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین