|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۸
کد خبر: ۳۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
تیم پمینای اصفهان در هفته سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال باز هم حریف دانشگاه آزاد نشد و با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ بازی را به شاگردان مهران شاهین‌طبع واگذار کرد.
از هفته سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور عصر امروز طلایی‌پوشان پمینای اصفهان در سالن باران از مجموعه ورزشی آبفای اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد رفتند.

در کوارتر نخست این مسابقه با وجود رقابت نزدیک 2 تیم، تقابل بازیکنان خارجی 2 طرف را فیلیپ بلغاری از دانشگاه آزاد با کسب 18 امتیاز در مقابل 10 امتیاز هروه توره بازیکن ساحل عاجی پمینا برد تا تیمش نیز با حساب 27 بر 23 در پایان کوارتر نخست از میزبان پیش بیفتد.

با شروع کوارتر دوم باز هم شاگردان مهران شاهین‌طبع عملکرد بهتری داشتند و در همان ابتدا با کسب 4 امتیاز دیگر اختلاف خود را با پمینا به 8 رساندند تا صادق‌زاده درخواست وقت استراحت کند و همین تایم کوتاه سبب شد تا با بازی خوب هروه توره موتور پمنا روشن شود و بازی را در نیمه کوارتر دوم به تساوی 36 بر 36 بکشاند.

در ادامه 10 دقیقه دوم پمینا عملکرد بهتری داشت تا جایی که در امتیاز 44 بر 42 از دانشگاه آزاد پیشی گرفت و مهران شاهین‌طبع را به درخواست وقت استراحت واداشت اما 2 تیم در انتهای کوارتر دوم و نیمه نخست بازی به تساوی 44 بر 44 رضایت دادند.

در ابتدای کوارتر سوم پرتاب‌های 3 امتیازی دانشگاه آزاد را پیش انداخت و با گذشت دقایق با وجود تایم استراحت پمینا، اختلاف امتیاز باز هم بیشتر شد، در پایان کوارتر پمینا با وجود حضور توره بر روی نیمکت بهتر کار کرد اما باز هم دانشگاه آزاد این کوارتر را هم با برتری 67 بر 61 به پایان رساند.

اما 10 دقیقه پایانی بسیار زیبا و درگیرانه بود به طوری که در ابتدای کوارتر چهارم بازیکنان پمینا بازی بهتری به نمایش گذاشتند و پرتاب‌های راه دور ایمان زندی بازی را در عدد 71-71 به تساوی کشاند تا شاهین‌طبع احساس خطر کند و شاگردان را به سوی نیمکت فراخواند.

در ادامه بازی نزدیک و تنگاتنگ پیش رفت اما در دقیقه پایانی در حالی که پمینا شرایط بهتری داشت با اشتباه بازیکنان فرصت‌ها را از دست داد تا دانشگاه آزاد با درخشش بازیکن خارجی خود به یک باره اختلاف را در ثانیه‌های پایانی افزایش دهد و تایم استراحت صادق‌زاده کارساز نباشد تا در این بازی دانشگاه آزاد میزبان را 87 بر 82 شکست دهد و پمینا نخستین شکست خانگی را در لیگ حرفه‌ای تجربه کند.

به این ترتیب پمینا هفته سوم لیگ را با شکست پشت سر گذاشت تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را در غیاب مهرام صدرنشین از دست بدهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین