|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۷
کد خبر: ۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری فردی که در کار قاچاق اشیای عتیقه فعالیت های سازماندهی شده داشته خبر داد.
سرهنگ 'ولی الله گنجیان مقدم ' روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی آمل در پی کسب خبری مبنی بر وجود پنج لنگه درب مشبک ارسی مربوط به دوره قاجاریه در یکی از مناطق شهر و احتمال قاچاق آن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مورد نظر پس از بررسی صحت و سقم خبر و اطمینان از وجود اشیاء عتیقه ، با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند، درب های عتیقه را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی آمل اضافه کرد: در این ارتباط فردی متهم به قاچاق اشیاء عتیقه شناسایی و دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ گنجیان مقدم، ارزش دربهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان میراث فرهنگی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه آثار تاریخی و فرهنگی هر کشور ، معرف تمدن و فرهنگ کشور است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از وجود هرگونه اشیاء عتیقه قاچاق مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین