|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
طی سفر ریاست جمهوری به استان قم جمعی از دانش اموزان این استان با نامه ای صمیمانه از سفر دکتر روحانی به این استان استقبال کردند
طی سفر ریاست جمهوری به استان قم جمعی از دانش اموزان این استان با نامه ای صمیمانه از سفر دکتر روحانی به این استان استقبال کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید متن نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا

ریاست جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی

سلام و عرض ادب

قطعا در میان انبوه نامه‌ها و پیام‌های رسیده در این روزها و در بین اشتغالات طاقت‌فرسا‌یتان در این ایام، خواندن پیام گروهی از دانش‌آموزان کشور عزیزمان ایران، حتماً خالی از لطف نخواهد بود؛ امیدواریم در کشاکش کارهای پرحجم این مقطع از مسئولیت شما فرصتی فراهم گردد تا این چند خط را هم بخوانید.

ما دانش‌آموزان دبیرستان شهید صدوقی2، مثل همه دوستان هم‌کلاسی‌مان حرف‌های گفتنی فراوان داریم.

جناب دکتر روحانی

ما دانش آموزان به خوبی این مطلب را درک میکنیم که اداره کشور در این شرایط بحرانی بسیار مشکل است و از پس هرکسی بر نمیاد،به همین خاطر صمیمانه بر دستان پر زحمت شما و همکارانتان بوسه میزنیم و همواره پشت شما خواهیم ایستاد و از شما حمایت خواهیم کرد.

حال که مقرر شده است قدم های پر مهرتان را بر پایتخت علم و اجتهاد بگذارید خود را جایز دانسته تا کمی با شما درد و دل کنیم :

رییس جمهور عزیز ایران ما دانش آموزان دبیرستانی هستیم که مهمترین دغدغه فکری مسئولین این دبیرستان امکانات است،آموزشگاه ما از لحاظ امکانات بسیار ضعیف است امیدواریم عنایتی فرمایید و این مشکل را نه تنها برای ما بلکه برای تمام مدارس دولتی استان قم حل کنید.

آقای روحانی ما دانش آموزان در هر مقطعی که باشیم نیاز به تفریح و شادی داریم از آنجایی که درآموزشگاه ما حتی یک زمین فوتبال مناسب هم وجود ندارد متاسفانه این امر نیز از ما دانش آموزان سلب گردیده است.

رییس جمهور محبوب ما دانش آموزان استان قم در خارج از آموزشگاه تحصیل نیازمند تنوع هستیم،متاسفانه مشکلی که برای ما دانش آموزان و حتی جوانان قم وجود دارد این است که شهرمان از لحاظ فرهنگی بسیار ضعیف است و تنها برنامه ی فرهنگی شهر هیئات مختلف است.نمی گوییم هیئات مفید نیستند اما هر چیزی جای خود را دارد،چرا در شهر قم جوانان و دانش آموزان باید از امر مهم فرهنگی مانند تئاتر بی بهره باشند؟؟چرا کنسرت های مختلف در شهرهای دیگر حتی مشهد مقدس با وجود حرم امن رضوی قابل برگزاری است،اما در شهر قم خیر؟؟؟

جناب آقای روحانی صحبت ها زیاد هستند و وقت بسیار کم

امیدواریم در همین چند سطر توانسته باشیم دغدغه خود را به گوش شما و مسئولین برسانیم.

صمیمانه قدم های پر مهرتان را به پایتخت علم و اجتهاد ارج می نهیم و امیدواریم سفر پر خیر و برکتی به این شهر داشته باشید.


جمعی از دانش اموزان دبیرستان شهید صدوقی2


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
sad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
خخخخ ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین