|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
استاندار قم از آمادگی مردم و دستگاه های استان قم برای میزبانی شایسته از رییس جمهوری خبر داد.
به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام و المسلمین «محمد صادق صالحی منش» روز یکشنبه با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم اظهار کرد: رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته، میهمان مردم شریف و انقلابی قم خواهند بود.

وی با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی شایسته از دولت، از تشکیل ستاد ویژه در استانداری به منظور اتخاذ تمهیدات اجرایی این سفر خبر داد و افزود: امکانات و مقدمات لازم برای انجام مطلوب سفر چهاردهم دولت به استان قم فراهم شده است.

استاندار قم این سفر را بسیار مهم و با اهمیت توصیف کرد و افزود: جایگاه ویژه قم به عنوان مرکز ثقل نظام، خاستگاه انقلاب اسلامی و پایتخت علم و اجتهاد و مرجعیت و رابطه حسنه دولت تدبیر و امید با علما و مراجع و حمایت های این بزرگان از سیاست های دولت، این سفر را مهم و متفاوت از سایر سفرهای استانی کرده است.

صالحی منش با اشاره به اهداف و دستاوردهای سفر دولت به قم، گفت: در جلسات و نشست های مختلف با مسولان نهاد و دستگاه های استانی، راهکارهای خوبی برای بهره مندی هر چه بیشتر استان از دستاوردها و برکات این سفردر نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رویکرد مردمی سفرهای استانی دولت تدبیر و امید، دیدارهای رییس جمهوری با مردم، علما، طلاب، نخبگان، ایثارگران و فعالان اقتصادی استان را از برنامه های محوری این سفر عنوان و خاطرنشان کرد: دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم شریف قم روز چهارشنبه ششم اسفند در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

صالحی منش همچنین به تمهیدات اتحاذ شده در بخش ارتباطات مردمی و تسهیل ارتباط مردم با رییس جمهور در جریان این سفر اشاره و تصریح کرد: همانند سیزده سفر قبلی دولت، سامانه الکترونیکی 111 مستقر در محل دائمی نمایشگاه های استان از دو روز قبل و بعد از سفر و به صورت 24 ساعته، آماده ثبت درخواست های مردمی خواهد بود.

استاندار قم با بیان این که سامانه 111 آسانترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش برای طرح مسائل و مشکلات مردم و برقراری ارتباط با رئیس جمهوری است گفت: با وجود این سامانه، نیازی به نوشتن نامه توسط شهروندان نیست.

صالحی منش همچنین با اشاره به ایجاد فضای شور و شوق عمومی در استان همزمان با اعلام خبر سفر رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و دستگاه ها، شاهد برگزاری سفری باشکوه و پر خیر و برکت باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین