|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۳۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش خریدهای مردم ، گفت: دولت تدبیر و امید توجه لازم به تامین مایحتاج مردم دارد.
'محمد تقی ایرانی' روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کرج افزود: اگرچه دولت یازدهم وارث مشکلات گذشته است اما با تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به کار گرفته است.

وی، تحریم ها ، تورم و گرانی را از جمله مشکلات کشور در حوزه اقتصاد برشمرد و گفت : در این وضعیت دولت تدبیر و امید گام های بلندی برداشته است.

معاون استاندارالبرزگفت: مردم همواره در روزهای پایانی سال دغدغه های خریدهای شب عید را دارند و این برنامه ریزی مدیران است که با تنظیم بازاراز دغدغه های آنان بکاهند.

وی با بیان اینکه گرانی بسیاری از اقلام در شهرستان کرج منطقی نیست، ادامه داد: اکنون چرخه اقتصادی کشور با تولید داخل می چرخد بنابراین از امکانات لازم برخوردار هستیم و با مدیریت صحیح می توان بسیاری از دغدغه ها را در حوزه اقتصاد رفع کرد.

فرماندار کرج، سیاست های اقتصادی کشور را همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد و افزود: یکی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی توجه به تولیدات داخلی است و این تولیدات نباید بدون نظارت و برنامه ریزی گران به دست مصرف کننده برسد.

ایرانی، با بیان اینکه سیاست های بازار را تنها دولت تنظیم نمی کند بلکه اتحادیه های مختلف تولیدی و صنعتی نقش دارند، گفت : همه باید ثبات قیمت ها در بازار تلاش کنند.

معاون استاندار البرز درادامه تامین نیازهای معیشتی مردم را از طریق برپایی نمایشگاه های بهاره موثر دانست و افزود: با برپایی این نمایشگاه ها می توان دست واسطه ها را از بازار کوتاه کرد و اقلام را باقیمتی مناسب در اختیارآنان قرار داد.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و نظارتی باید به گونه ای در بازار فعالیت کنند که فرصت برای افراد سودجو و گران فروش از بین رود و با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

ایرانی یادآورشد: درکنار برخورد قاطع با متخلفان، تشویق واحدهای صنفی که به درستی عمل می کنند درکنترل بازار اقلام و کالاهای اساسی مردم موثر است.

در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان کرج ، تعادل قیمت کالاهای اساسی موردمردم به ویژه گوشت و مرغ بررسی شد.

در این نشست که مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار کرج ، روسای اتحادیه های مرغ و پروتیین ، تعزیرات حکومتی و تعاون روستایی نیز حضور داشتند مقرر شد تا با اجرای طرح های نظارتی بیشتر درسطح مناطق مختلف این شهرستان تاحدامکان زمینه برای خرید رضایت بخش مردم در روزهای پایانی سال فراهم شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین