|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
دستیار جوان مشاور عالی رییس جمهوری گفت: نسل جوان پیش قراول انتخابات در سال 92 بود و قبل از هر گروه و مجمعی که به نتیجه برسد، نسل جوان به این نتیجه رسید که باید تحول رخ دهد.
 سعید الله بداشتی روز یکشنبه در نشست خبری در کرمان افزود: نسل جوان به این نتیجه رسید که سرخوردگی و افسردگی فایده ندارد و باید با حضور چشمگیر و سپردن سکان کشور به یک فرد تحول خواه این امکان ایجاد شود.

وی گفت: نمی توان به دولت قبل خرده گرفت که چرا از جوانان استفاده نکرد زیرا در دولت قبل هم از جوانان استفاده و همچنین به آنان پروژه های اقتصادی واگذار شد، ولی نقد آنجاست که عدالت برقرار نشود یعنی جوانان و نخبگان جوان را از بین سایر جریانات کشور انتخاب نکنیم.

وی اضافه کرد: جوانانی که تجربه ای در عرصه مدیریت کاری و تخصصی نداشته باشند در بنیادها، مراکز و سازمان ها به سمت هایی منصوب شوند که خروجی آن آسیب ملی باشد و ضربه ای که از جوان گرایی دولت قبل وارد شد تاوان آن را جوانان حامی تغییر، تحول و اصلاحات می بینند.

دستیار جوان مشاور عالی رییس جمهوری گفت: جوانان دانشگاهی کمترین قرابت را با دولت نهم و دهم داشتند زیرا از تفکر آن دوران آگاه بودند.

وی بیان کرد: فضای امروز افقی است که جوان خوش فکر، مستعد و انگیزه دار ایرانی در همه عرصه ها ناامید نشود و از روزنه های امید ایجاد شده کمال بهره برداری را برای بروز استعدادهای خوب ببرد.

الله بداشتی گفت: باید جوان فرصتی را ایجاد کند که یک فرد مسئول در دولت برای پیشبرد اهداف خود از جوانان بهره بگیرد و باید قبول کرد که رزومه جوانان فعال امروز ضعیف است و باید در این مسایل حرکت های جدی انجام داد.

وی بیان کرد: نقطه هدف مخالفان دولت و اعتدال و اصلاحات

از برخی اقدامات این است که عقبه حامی این تفکر را از پیشروان جدا کنند.

وی افزود: حضرت امام (ره) به ایمان، خلوص و تعهد جوانان اعتماد داشت و مزد این اعتماد را هم گرفت.

الله بداشتی گفت: رییس جمهوری نیز به وزرا توصیه کرده در لایحه های میانی وزارتخانه ها از جوانان استفاده کنند و این تدبیر دکتر روحانی نشان می دهد ایشان به این حوزه توجه ویژه دارند.

دستیار جوان مشاور رییس جمهوری همچنین با اشاره به اینکه 63 منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد و 25 منطقه فعال هستند گفت: تاکنون در هفت منطقه ویژه دستیار جوان منصوب شده و امیدواریم این انتصاب در سه منطقه ویژه کرمان هم با همراهی مدیران اجرایی شود.

وی گفت: دستیار با مشاور تفاوت دارد و واژه دستیار بار اجرایی داد و باید فضای اجتماعی را برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید از طریق ایجاد کسب و کارهای پایدار و فضای کارآفرینی به جوانان و شناسایی جوانان با استعداد منطقه مهیا کند.

الله بداشتی افزود: باید فرهنگ کارآفرینی را ترویج کرد و جوان به این باور برسد که می تواند منشاء تولید ثروت قرار گیرد.

وی گفت: کرمان یکی از مناطقی است که جریانات سیاسی در آن به طور جدی متبلور هستند و یکدستی، یکرنگی و یکصدایی مدیران بومی در استان می تواند نتایج درخشان تری را از آنچه امروز در حوزه اقتصادی و صنعتی رقم می خورد داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین