|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۳۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن تاکید مجدد بر توافق کامل حزب الله بر سر انتخاب نامزد ریاست جمهوری لبنان گفت:حزب الله بر ادامه گفت‌وگو ها با المستقبل برای حل اختلاف‌ها تاکید دارد.
به نقل از پایگاه خبری السفیر، شیخ نبیل قاووق رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله کماکان اصرار دارد تا گفت وگوها بین حزب الله و جریان المستقبل برای حل و فصل اختلافات ادامه یابد، از این رو تصمیم بر این گرفته شده است تا در هیچ جنجال رسانه‌ای و سیاسی در این خصوص ورود نکنیم، و این تصمیم شامل مسائل تفرقه انگیز و مذهبی هم می‌شود.

شیخ نبیل قاووق که در جریان مراسم گرامیداشت شهید حسین امین قعون سخن می‌گفت و مراسم را حزب الله به همین مناسبت برگزار کرده بود، افزود: به خوبی می‌دانیم کسانی که به صورت همه روزه به حزب الله حمله ور می‌شوند در واقع هر روز خود را بیش از هر روز دیگری رسواتر می‌سازند؛ چرا که آنها نشان می‌دهند که گمانه زنی هایشان درباره سوریه  تا چه اندازه در اشتباه بوده‌ است، و در واقع آنها از ادامه یافتن گفت‌وگوها بین حزب الله و جریان المستقبل بسیار ناراحت و مایوس هستند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه گفت: یکی از ستون‌هایی که باعث استواری و تقویت لبنان می شود، همین مساله گفت‌وگوهای داخلی با هدف حل اختلافاتی داخلی لبنان است.

وی دراین باره تاکید کرد: یکی از منافع ملی برای لبنان و ملت لبنان موضوع مشخص شدن سریع سرنوشت انتخاب رئیس جمهوری جدید برای کشور است، و حزب الله از همان ابتدای امر اعلام کرده است که در این خصوص هرگز مانور سیاسی نمی دهد.

شیخ نبیل قاووق در ادامه در این خصوص تاکید کرد: تیم سیاسی ما در خصوص انتخاب نامزد خود برای تصدی سمت ریاست جمهوری لبنان بر سر یک گزینه به اتفاق نظر رسیده است و این تصمیم نهایی است اما طرف مقابل هنوز در این خصوص تصمیم گیری نکرده و هنوز دچار تردید است از این رو باید بگوییم که توب اکنون در زمین طرف مقابل ماست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین