|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۳۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:انشاءاله تا بازی مقابل لخویا بدشانسی ها تمام شده و محبت هواداران بار دیگر جلب می شود.
حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس  ضمن اینکه از خبرنگاران خواست از پرسیدن سوال حاشیه ای پرهیز کنند اظهار داشت: خوشحالم بازیکنان با انگیزه ای دارم.لخویا  تیم قدرتمندی ست و ما  می خواهیم بازی منطقی و حساب‌شده‌ای انجام دهیم تا بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.من دو بازی این تیم را در لیگ قطر تماشا کرده و این تیم را آنالیز کردم امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد هواداران گفت: تیم خود را ضعیف نکنید خصوصا در شرایطی که پرسپولیس در بعضی بازیها به بدشانسی می خورد. تیم خود را ضعیف نکنید. آنها باید به تیم کمک کنند و تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند ممکن است ما دقیقه یک گل بخوریم اما طرفدار واقعی آن هواداری است که  تا لحظات آخر از تیم حمایت کند.

سرمربی پرسپولیس  گفت: امیدوارم ما همان بازی‌ای را  مقابل لخویا انجام دهیم که مقابل صبا انجام دادیم. در مقابل صبا گرفتار بدشانسی شدیم اگر بتوانیم همان بازی را انجام دهیم موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد:ما به دنبال این هستیم که بهتر بازی کنیم. ما به دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد قطعاً ما برای بازی مقابل لخویا هم با تفکرات خاصی حاضر می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های اخیر نژادفلاح پیرامون  ادامه مربی گری اش توضیحی نداد و به گفته خود نخواست وارد حاشیه شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین