|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۳۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
مدیر کل راه وشهر سازی قم گفت: درآستانه سفر رییس جمهوری به قم با حضور قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در امور مسکن مهر بیش از چهار هزار مسکن مهر در قم افتتاح می شود.
به نقل از اداره کل راه وشهر سازی استان قم، «محسن بهشتی» با اعلام این خبر گفت: این تعداد واحد مسکن مهر در قالب طرح تعاونی ها ، قراردادهای سه جانبه و احیای بافت فرسوده در قم افتتاح می شوند.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه با حضور «احمد اصغری مهر آبادی» قائم مقام وزیر راه وشهر سازی در امور مسکن مهر و مسوولین استان برگزار و کلیه واحد های مذکور تحویل مالکان آن خواهد شد.

بهشتی ادامه داد: واحد های مسکن مهر افتتاحیه در قالب طرح تعاونی ها، قرار داد های سه جانبه و احیای بافت های فرسوده می باشند.

وی ضمن ابراز رضایت از از روند پیشرفت فیزیکی ساخت دیگر واحدهای مسکن مهر گفت: با عنایت به تعهدات استانی این اداره کل جهت تکمیل 40 هزار واحد مسکن مهر، خوشبختانه تاکنون بیش از 34هزار واحد مسکن مهر آماده و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه شهر سازی قم خاطر نشان ساخت: با توجه به تحویل این چهار هزار واحد مسکن مهر به هم استانی های، امیدواریم باقیمانده واحدهای مسکن مهر که تکمیل آن از تعهدات استانی این اداره کل می باشد حداکثر تا پایان نیمه اول سال 1394 آماده بهره برداری گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین