|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۳۸۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

جشن اثربخشی حمایت گروه مالی پاسارگاد از کودکان دارای طیف اتیسم (جشن پنجره‌ها) عصر روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان هزاره بانک پاسارگاد برگزار و تندیس حامیان طرح پنجره از سوی انجمن اتیسم به مدیران گروه مالی پاسارگاد اهدا شد.

دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ در «دومین رویداد جشن پنجره‌ها» با تاکید بر اینکه گروه مالی پاسارگاد باور دارد که حل مسایل جدید، نیازمند نگاه جدید و نوآورانه و فاصله‌گرفتن از راه‌حل‌های قبلی است، گفت: با ۳گانه «مطالعه مساله»، «مداومت و پیگیری برای جریان‌سازی مساله» و «داشتن نگاه نوآورانه» می‌توان هر کلان‌مساله‌ای را در کشور حل کرد.

وی با بیان اینکه آنچه که دوام بنگاه‌های بزرگ را تضمین می‌کند زیست ارزش‌های آنها است و نگاهی است که به جامعه و اولویت‌هایشان دارند، گفت: گروه مالی پاسارگاد مسائل جامعه را مطالعه کرده و تشخیص می‌دهد که روی کدام یک از مسائل تمرکز کند و چگونه توان خود را برای حل مساله بسیج کند. مداومت و پیگیری برای آنکه حل مساله تبدیل به جریان‌سازی شود، از دیگر رویکردها است که در عالی‌ترین سطوح مدیریتی گروه انجام می‌شود. همچنین گروه مالی پاسارگاد باور دارد که حل مسایل جدید نیازمند نگاه جدید و نوآورانه و فاصله‌گرفتن از راه‌حل‌های قبلی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین