|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۳۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
تروریست های تکفیری داعش 50 شهروند اهل سنت را در استان الانبار عراق زنده زنده سوزاندند.
رسانه های عراقی از وقوع فاجعه ای جدید در شهر هیت عراق واقع در استان الانبار خبر داده اند. بنابر گزارش های فوق حدود 50 شهروند سنی توسط تروریست های داعش زنده زنده در آتش سوزانده شده اند.

گفته می شود افراد فوق در خندقی که توسط نیروهای داعش کنده شده بود سوزانده شده اند. منابع داعشی هدف از این اقدام را برخورد با تمرد افراد محلی عنوان کرده اند.

یکی از شیوخ قبیله ابونمر عراق در گفتگو با رسانه ها افراد سوزانده شده را از نیروهای مخالف داعش و حامیان دولت دانسته است.  به گفته ی وی هدف داعش از این اقدام ایجاد رعب و وحشت بالا نزد افکار عمومی منطقه است. این شیخ قبیله ابو نمر افراد کشته شده را وابسته به قبیله بزرگ العبید دانسته است.

گفتنی است تروریست های داعش در خلال روزهای اخیر ده ها نفر را به همین شکل در شهر فلوجه و بغدادی کشته اند. تشدید اقدامات فوق بدلیل هراس از واکنش شهروندان محلی در برابر داعش می باشد، لذا در پی ایجاد رعب در سطح جامعه برآمده اند.

 سلیم الجبوری رییس مجلس عراق در اطلاعیه ای، این هفته را هفته کمک رسانی به مردم استان الانبار اعلام کند. مرجعیت دینی نجف اشرف هم از مردم عراق خواستند به کمک برادران سنی خود بروند.

جنایت داعشی ها علیه مردم دو شهر هیت و البغدادی در حالی صورت گرفته که پایگاه هوایی عین الاسد که مقر هواپیماهای امریکایی است، 10کیلومتر از این مناطق مسکونی فاصله دارد اما این هواپیماها هرگز به کمک مردم نرفتند و داعش همچنان این مناطق را در محاصره خود دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین