|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۳۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
طبیعتاً طراحی نهایی ما مبتنی بر اعمال نظر شورای محترم نگهبان در خصوص تعداد نامزد‌ها است که متناسب با آن ان‌شاالله کار‌های بعدی را انجام خواهیم داد. در حال حاضر طراحی‌های اساسی برنامه‌های مناظره و سایر برنامه‌های تبلیغاتی رسانه ملی تقریباً نهایی شده و ان‌شاءالله اوایل هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد.


رییس سازمان صدا و سیما گفت: طراحی برنامه‌ها و زیرساخت‌های انتخاباتی با تعداد نامزد‌هایی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شوند، مرتبط است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص برنامه‌ها و میزان آمادگی رسانه ملی برای مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: علی رغم زمان بسیار کوتاهی که در اختیار رسانه ملی برای طراحی و آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی، اجرایی و محتوایی برنامه‌های تبلیغاتی به خصوص در بخش مناظره‌ها بود، خوشبختانه این آماده‌سازی در مراحل نهایی و پایانی خود قرار دارد و ظرف امروز و فردا نهایی خواهد شد.


وی در گفتگو با مهر افزود: طبیعتاً طراحی نهایی ما مبتنی بر اعمال نظر شورای محترم نگهبان در خصوص تعداد نامزد‌ها است که متناسب با آن ان‌شاالله کار‌های بعدی را انجام خواهیم داد. در حال حاضر طراحی‌های اساسی برنامه‌های مناظره و سایر برنامه‌های تبلیغاتی رسانه ملی تقریباً نهایی شده و ان‌شاءالله اوایل هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

جبلی در پاسخ به سوال دیگر در خصوص میزان آمادگی صدا و سیما برای میزبانی احتمالی از بیش از ۱۰ کاندیدا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: همان طور که عرض کردم طراحی برنامه‌ها و زیرساخت‌های انتخاباتی به شدت مرتبط است با تعداد نامزد‌هایی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شوند، البته پیش‌بینی‌هایی در این خصوص داریم، اما چون دقیقاً نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، منتظر هستیم تا متناسب با اعلام نظر شورای نگهبان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین