|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از خدا می‌خواهم که در بازی با لخویا دچار بدشانس نشده و توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود تا شرمنده هواداران نشویم.
حمید درخشان در پایان تمرین امروز (شنبه) تیمش در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و بچه‌ها با انگیزه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهند. فقط از خدا می‌خواهم که در بازی با لخویا دچار بدشانس نشده و توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود تا شرمنده هواداران نشویم.

وی در مورد حریف قطری تیمش گفت: ما از حریف‌مان به اندازه کافی شناخت داریم و به دنبال آن هستیم که با یک بازی هدفمند و منطقی نتیجه لازم را در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت محمد نوری نیز توضیح داد: این بازیکن از ناحیه کشاله ران کشیدگی جزئی دارد. به گفته دکتر تیم او با تمرینات سبک به بازی مقابل لخویا خواهد رسید.

درخشان با تأکید بر اینکه فیلم دو بازی اخیر لخویا را دیده است، گفت: با تیم قدرتمندی مواجه هستیم اما من اعتقاد دارم اگر بازیکنان پرسپولیس مانند دیدار با صبای قم ظاهر شوند و گرفتار بدشانسی نشویم، قطعاً در این بازی موفق خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا همانطور که قول داده بود تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با شیوه متفاوتی ظاهر خواهد شد؟»، تأکید کرد: من نگفتم با تغییرات گسترده یا روش دیگری در این بازی‌ها ظاهر می‌شویم، بلکه منظورم این بود که با انگیزه بیشتر و وضعیت فنی بهتری در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهیم رفت. هدف ما این است که لخویا را ببریم تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد ضعف تیمش در جناح چپ نیز گفت: ما در تلاش بودیم تا در نیم‌فصل و در پست دفاع چپ بازیکن جذب کنیم که متأسفانه شرایط به ما اجازه نداد به این خواسته برسیم اما بازیکنانی که در اختیار داریم انشاءالله که بتوانند مشکل ما را در این جناح حل کنند و کمک حال تیم‌شان باشند.

درخشان اشاره‌ای نیز به وضعیت رضا نوروزی داشت و افزود: شرایط او خیلی بهتر شده و فکر می‌کنم نهایتاً تا یک ماه دیگر بتواند برای پرسپولیس به میدان برود. او فقط در لیست آسیایی ما قرار دارد و اگر شرایط بازی پیدا کند حتماً از توانایی‌هایش بهره خواهیم برد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تادو در شرایط مناسبی قرار ندارد، گفت: به تادو باید توجه بیشتری کنیم. او به خاطر دوری از خانواده از نظر روحی دچار مشکل شده است که در حال کمک به او هستیم تا بتواند هرچه زودتر در شرایط ایده‌آل قرار بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در صورت باز شدن دروازه سرخپوشان در بازی روز سه‌شنبه عکس‌العمل هواداران این تیم چه خواهد بود، گفت: در بازی فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. هواداران باید بدانند اعتراض کردن آنها فقط به تیم ضربه می‌زند. هوادار واقعی کسی است که 90 دقیقه تیمش را مورد تشویق قرار دهد و در مقابل حریف خارجی عکس‌العمل منفی از خود نشان ندهد. ممکن است ما در این بازی در دقیقه یک گل بزنیم یا گل بخوریم. این دلیل نمی‌شود که بازی در این دقایق تمام شود بلکه فوتبال 90 دقیقه است و هوادار واقعی باید تا پایان مسابقه صبر کرده و بعد موضع خود را نشان دهد.

درخشان در پایان در مورد جمله نژادفلاح که گفته است، امیدوارم درخشان در آینده به چه کنم، چه کنم نیفتد، اظهار داشت: من نمی‌دانم چه کسی این جمله را گفته است. در حال حاضر هم دوست ندارم به این موضوع فکر کنم بلکه می‌خواهم تمرکز خود را روی بازی حساسی که تیمم دارد قرار دهم. شما خبرنگاران قرار بود سوال فنی بپرسید نه سوال حاشیه‌ای!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین