|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۸۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
زاکانی افزود: در عرصه بین الملل نیز نسبت شهید جمهور ما با دوستان انقلاب اسلامی حمایت و با دشمنان آن مخالفت صریح و شجاعانه بود.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: خط اصلی انقلاب را در دولت خدمت محور قرار می‌دهیم.

 «علیرضا زاکانی» شهردار تهران، در مجلس یازدهم پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار داشت: رئیسی عزیز ما مؤمن و انقلابی و اهل منطق و استدلال بود. شهید رئیسی به راه خویش مطمئن بود و با آرامش رفت.


وی ادامه داد: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم. قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی‌ها فقط برای قشر خاصی از مردم باشد.

زاکانی گفت: قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز با محوریت عدالت با رفع فساد و تبعیض تا آخر پای مردم بمانم.


وی گفت: قرار است نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه تحول جا زنند.

زاکانی افزود: در عرصه بین الملل نیز نسبت شهید جمهور ما با دوستان انقلاب اسلامی حمایت و با دشمنان آن مخالفت صریح و شجاعانه بود.

وی گفت: شهید رییسی به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم را بر دست گرفت و به راه خویش مطمئن بود و با آرامش رفت.

وی افزود: اندوخته سه سال دولت رییسی همان راه جمهور است. ترسیم جهت گیری درست در مسیر انقلاب و ایجاد شرایط ثبات برای ایران عزیز است؛ وضعی که با زمان شروع دولت سیزدهم قطعاً قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: اکنون بر اساس وظیفه و با دعوت نخبگان دانشگاهی و حزوی و فعالان سیاسی امده ام تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتکان خدمت صادقانه را محور قرار دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین