|
|
امروز: پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۸۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشین درباره گمانه‌زنی‌ها برای اعلام نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خیلی از دوستان گفتند، اما خیر، نامزد نخواهم شد. به نظرم از من بهتر وجود دارد و افراد معتدلی که می‌آیند و یا قرار است بیایند با توجه به مشکلاتی که کشور دارد ممکن است بهتر بتوانند کار کنند.

واعظی درباره گفت‌وگو با جبهه اصلاحات به منظور ائتلاف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز خیلی به صورت رسمی گفت‌وگویی صورت نگرفته است اما تبادل‌نظرهایی به شکل پراکنده انجام می‌شود. چون باید سر خود فرد توافق کنیم اسامی که ما داریم و اسامی که دیگران دارند کمی متفاوت است. با آقای لاریجانی صحبت کردیم با آقای جهانگیری هم بنای بر صحبت بوده است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشین درباره گمانه‌زنی‌ها برای اعلام نامزدی او در  انتخابات ریاست جمهوری گفت: خیلی از دوستان گفتند، اما خیر، نامزد نخواهم شد. به نظرم از من بهتر وجود دارد و افراد معتدلی که می‌آیند و یا قرار است بیایند با توجه به مشکلاتی که کشور دارد ممکن است بهتر بتوانند کار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حزب، پیشنهادی برای افراد داخل حزب و بیرون از حزب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری داده است؟ گفت: بله، به هرحال حزب با چند نفر در داخل حزب و بیرون از آن صحبت کرده است. در داخل حزب  یک مقدار بررسی صورت گرفته اما هنوز نهایی نشده، با بیرون از حزب هم صحبت‌هایی انجام شده و ان‌شاء‌لله سعی می‌کنیم تا چند روز دیگر تکلیف این موضوع روشن شود.

واعظی در پاسخ به این سوال که گویا حزب اعتدال و توسعه با آقای لاریجانی و جهانگیری هم صحبتی داشته است، گفت: با آقای لاریجانی صحبت کردیم با آقای جهانگیری هم بنای صحبت بوده است.

وی درباره جزئیات گفت‌وگو با لاریجانی گفت: آقای لاریجانی باید این موضوعات را بررسی کرده، ابعاد را ببینند و در نهایت تصمیم بگیرند.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا حزب اعتدال و توسعه در جهت ائتلاف با گروه‌ها و احزاب سیاسی از جمله جبهه اصلاحات رایزنی‌هایی داشته است، گفت:‌ هنوز خیلی به صورت رسمی گفت‌وگویی صورت نگرفته است اما تبادل‌نظرهایی به شکل پراکنده انجام می‌شود. چون باید سر خود فرد توافق کنیم اسامی که ما داریم و اسامی که دیگران دارند کمی متفاوت است. بنابراین باید تا بعد از مشخص شدن بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان صبر کنیم. اما تصمیم حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب نامزد خود باید تا آخر هفته مشخص شود.

منبع:ایلنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین