کد خبر: ۳۸۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کنعانی با بیان اینکه سفر وزیر خارجه عمان به تهران در چارچوب عزیمت به‌منظور ابراز تسلیت و ابلاغ مراتب همدردی با ایران صورت می‌گیرد، گفت: وزیر خارجه عمان به‌دنبال حضور نداشتن در مراسم شهدای خدمت و نوع رابطه نزدیک با همتای ایرانی تصمیم به سفر به تهران گرفت.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نخستین نشست خبری پس از شهادت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه درپی سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی، در جمع خبرنگاران ایرانی و خارجی حاضر شد و به پرسش‌های آن‌ها درباره مهم‌ترین تحولات در حوزه سیاست خارجی پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، کنعانی با بیان اینکه سفر وزیر خارجه عمان به تهران در چارچوب عزیمت به‌منظور ابراز تسلیت و ابلاغ مراتب همدردی با ایران صورت می‌گیرد، گفت: وزیر خارجه عمان به‌دنبال حضور نداشتن در مراسم شهدای خدمت و نوع رابطه نزدیک با همتای ایرانی تصمیم به سفر به تهران گرفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به اینکه روابط ایران و عمان سازنده است و موضوع‌های متعددی میان دو کشور برای رایزنی وجود دارد، اظهار کرد: وزیر خارجه عمان احتمالا با مخبر هم دیدار می‌کند.

وی با اعلام اینکه تبادل پیام میان ایران و طرف آمریکایی برای مذاکرات رفع تحریم‌ها همواره در جریان بوده و قطع نشده و مذاکرات درباره رفع تحریم و موضوع هسته‌ای بوده و هرگز از این چارچوب خارج نشده است، اضافه کرد: مفاد خبرهای منتشره در رسانه‌های غربی درباره این گفتگوها معتبر و دقیق نیست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین