|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۸۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
نجارزاده دراین دیدار روابط عمومی را به مثابه پلی میان مشتریان و بانک ملی ایران دانست و گفت: مجموعه عملکرد این اداره کل تصویر بانک ملی ایران را در ذهن مشتریان منعکس می‌کند.
   مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن دیدار با کارکنان بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: ارتباط منسجم این بانک با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجار زاده با همراهی فرشاد شهید زاده نائینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سعید صنیعی رئیس اداره کل حوزه مدیریت و سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی، این روز را به آن‌ها تبریک گفت.

نجارزاده دراین دیدار روابط عمومی را به مثابه پلی میان مشتریان و بانک ملی ایران دانست و گفت: مجموعه عملکرد این اداره کل تصویر بانک ملی ایران را در ذهن مشتریان منعکس می‌کند.

این بانک در خدمت مشتریان بسیاری‌ست که عملکرد شما در روابط عمومی برای برقراری ارتباط هر چه بهتر و بیشتر با جامعه بزرگ مشتریان، اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان کرد: بانک ملی ایران در سال 1403 برنامه های متعددی در دست اقدام دارد که موفقیت این برنامه ها در گرو برنامه ریزی اداره کل روابط عمومی در تولید محتوای موثر، تبلیغات و اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و هدفمند است.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش روابط عمومی در انتقال نقطه نظرات هیأت مدیره بانک به بدنه کارکنان گفت: اداره کل روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط هیأت مدیره و خانواده بزرگ بانک ملی ایران دارد؛ ازاین‌رو علاوه بر انتقال نقطه نظرات هیأت مدیره به کارکنان باید ایده‌ها و دغدغه‌های کارکنان نیز از سوی روابط عمومی به مدیران ارشد منتقل شود.

گفتنی است؛ ابوالفضل نجارزاده از بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی بازدید کرد و ضمن اطلاع از عملکرد هر یک از بخش ها، رهنمودهای لازم برای بهبود و ارتقای عملکرد این اداره کل را ارائه کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین