|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۳۸۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامي با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خبرنگار بانک ملی ایران گفت: کتاب یک واقعیت جهانی است و منحصر به ایران یا تنها یک کشور نیست، اگر با کتاب آشنا شویم با عالم آشنا شده‌ایم.

    مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامي از حمایت بانک ملی ایران از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک ملی ایران، مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامي با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خبرنگار بانک ملی ایران گفت: کتاب یک واقعیت جهانی است و منحصر به ایران یا تنها یک کشور نیست،  اگر با کتاب آشنا شویم با عالم آشنا شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: برترین معجزه پیامبر اکرم(ص) که عالی‌ترین پیامبر هستند کتاب است و این یک ارزش است که باید به آن افتخار کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات عوامل بانک ملی ايران اذعان کرد: حضور بانک ملی‌ ایران به عنوان حامی در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام شایسته‌ایست و بسیار مهم و ارزشمند است که یک نظام اقتصادی خود را در امور فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئول می‌داند و در رشد و ارتقا آن نقش‌آفرینی می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین