|
|
امروز: پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۳۸۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
ضمیری در ادامه مراسم مطرح کرد: بیمه پاسارگاد همواره به دنبال ارائه محصولات کاربردی برای اقشار مختلف در بخش های زندگی و غیر زندگی بوده است و سال گذشته نیز دو محصول جدید مکمل بازنشستگی و بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی با توجه به نیاز های اساسی جامعه در این حوزه ها ارائه داد و خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شد.

معصوم ضمیری در همایش نمایندگان نوآور و برتر فروش؛ با همکاری سازمان فروش و بدنه شرکت هیچ هدف دست نیافتنی پیش روی ما نیست، هدف ما از فروش بیمه های عمر و تامین آتیه مکملی در کنار خدمات تأمین اجتماعی است و اهداف بلند مدت را دنبال می ‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه پاسارگاد؛ معصوم ضمیری مدیر عامل در جشنواره نمایندگان برتر و نوآور فروش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره قدردانی از سازمان فروش و درک جایگاه عملکردی آنهاست.

مدیر عامل بیمه پاسارگاد بیان کرد: سازمان فروش باید بتوانند خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه را به درستی معرفی کنند و قادر به پاسخگویی و معرفی شرکت و محصولات برمبنای واقعیت به مردم باشند. باید بتوانند جایگاه و توانمندی های شرکت را برای بیمه گذاران تبیین نموده و این توانایی را داشته باشند که ابهامات افراد را بدرستی پاسخگو باشند.

بیمه عمر و تامین آتیه محصولی اختیاری برای پر کردن خلأهای تأمینی با رویکردی بلند مدت

وی در ادامه گفت: بیمه های زندگی از منظر کلان به دو گروه تقسیم بندی می شود.  گروه اول، بیمه نامه های عمر و تامین آتیه با جنبه تامینی که به عنوان یک بیمه اختیاری به منظور پر کردن خلأهای موجود در بیمه های تامین اجتماعی انتخاب می شوند.

این بیمه نامه‌ها عموما با هدف تشکیل سرمایه و جز قراردادهای بیمه‌ای بلند مدت است.

گروه دوم، بیمه های زندگی به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری با سرمایه اندک می باشد و به عنوان یک مدل سرمایه گذاری در کنار بازار پول و سرمایه است و اهداف کوتاه مدت را دنبال می‌کنند.

وی افزود: بیمه پاسارگاد از روز اول در نحوه نامگذاری  محصول خود جنبه تامین بیمه نامه را لحاظ کرد و حداقل مدت قرار داد بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از ۵ سال شروع می شود.

ضمیری با تاکید بر این نکته به نمایندگان حاضر در جلسه گفت: باید در معرفی بیمه نامه‌ها راهنمایی درست انجام گیرد. دسته بندی های خرید بیمه نامه مورد توجه سازمان فروش باشد تا خدمات بیمه های عمر و تامین آتیه پاسارگاد به درستی معرفی شود. چرا که شرکت بیمه پاسارگاد از روز اول با هدف ارائه پوشش های اختیاری و مکمل پوشش های پایه بیمه عمر و تامین آتیه این محصول را رونمایی کرد.

ضمیری در ادامه مراسم مطرح کرد: بیمه پاسارگاد همواره به دنبال ارائه محصولات کاربردی برای اقشار مختلف در بخش های زندگی و غیر زندگی بوده است و سال گذشته نیز دو محصول جدید  مکمل بازنشستگی و بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی با توجه به نیاز های اساسی جامعه در این حوزه ها ارائه داد و خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شد.

راهی هموار با همت و همکاری سازمان فروش و بدنه کارشناسی شرکت در مسیر توسعه
وی به برنامه های مهم بیمه پاسارگاد در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تکمیل زنجیره ارزش سه شرکت تخصصی را سازماندهی کردیم.

تاسیس شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات

در اواخر سال ۱۴۰۲ شرکت آی‌تی  تخصصی بیمه پاسارگاد با مشارکت هلدینگ فناپ در بخش بیمه تاسیس شد و از برنامه های پیش روی این شرکت این است که در حوزه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در صنعت بیمه پیشرو باشد.

شرکت دیگری نیز در راستای تکمیل زنجیره ارزش فعالیت های بیمه راه اندازی شد، با موضوع فعالیت در بخش ساختمان و مسکن که منابع سرمایه گذاری بیمه های زندگی را با توجه به ذخائر ریاضی قابل توجه در این بخش به کار می گیرد.

شرکت سوم نیز شرکت «چکاد توانگری» است که ۴-۵ سالی است تاسیس شده و در برنامه داریم به صورت تخصصی در بازار سرمایه نقش قابل قبولی را ایفا کند و پایه سوم بیمه پاسارگاد در مسیر سرمایه گذاری است.

با توجه به مواردی که در برنامه است اصلاح ساختار خوبی در بیمه پاسارگاد برای رسیدن به اهداف عالی شکل گرفته است.

ضمیری در پایان گفت: با همکاری سازمان فروش  و بدنه کارشناسی  شرکت هیچ هدف دست نیافتنی پیش روی ما نیست و هدف ما از فروش بیمه های عمر و تامین آتیه کمک به خلاهای تأمینی است و اهداف کوتاه مدت را دنبال نمی کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین