|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۸۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
سازمان هواپیمایی اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد: این سازمان تصمیم گرفته است به طور موقت حریم هوایی این کشور را به روی همه هواپیماهای ورودی، خروجی و عبوری از ساعت 20:00 به وقت UTC یعنی ساعت 11:00 شب به وقت محلی، برای چند ساعت آینده ببندد، این تصمیم به طور مستمر بر اساس تحولات جاری، به‌روز رسانی و بازبینی خواهد شد.

شققنا:سازمان هواپیمایی اردن اعلام کرد: با توجه به تشدید تنش و خطرات در منطقه، امّان تصمیم گرفته است به طور موقت حریم هوایی خود را به روی همه هواپیماهای ورودی، خروجی و عبوری ببندد.
 
به گزارش الدستور، سازمان هواپیمایی اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد: این سازمان تصمیم گرفته است به طور موقت حریم هوایی این کشور را به روی همه هواپیماهای ورودی، خروجی و عبوری از ساعت 20:00 به وقت UTC یعنی ساعت 11:00 شب به وقت محلی، برای چند ساعت آینده ببندد، این تصمیم به طور مستمر بر اساس تحولات جاری، به‌روز رسانی و بازبینی خواهد شد.
 
بر اساس این بیانیه، این تصمیم به منظور حفظ ایمنی و امنیت هوانوردی غیرنظامی در حریم هوایی اردن، با توجه به تشدید خطرات در منطقه و پس از ارزیابی خطرات مطابق با استانداردهای بین‌المللی اتخاذ شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین