|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۳۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
غنیان تثبیت مدیریت و داشتن برنامه های بلند مدت در عرصه تولید را عامل رشد صنعت دانست و گفت: در حال حاضر یکی از راه های موفقیت در عرصه فروش و رقابت با رقبا ، نیاز سنجی و پیش بینی اولویت های مشتری است.
همکاری و تعامل بین نمایندگان و شرکت سایپا رونق فروش را در پی خواهد داشت و همچنین با توسعه محصول و معرفی محصولات جدید، می توان سهم بیشتری از بازار خودرو را در کشور کسب کرد.
 
علی غنیان مدیر یکی از نمایندگی های استان یزد به اثرتنوع محصول در فروش بیشتر اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های هدفمند و ارائه طرح های مختلف فروش در کلیه اقلیم های جغرافیایی کشور می توان روند فروش را بهبود بخشید.

وی افزایش فروش در 11 ماهه سال جاری به نسبت سال قبل  را مثبت ارزیابی کرد و بیان کرد: استقبال مردم از محصولات متنوع شرکت سایپا نشان از توجه مدیران شرکت به خواست مشتریان در مورد ارائه کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد.

غنیان تثبیت مدیریت و داشتن برنامه های بلند مدت در عرصه تولید را عامل رشد صنعت دانست و گفت: در حال حاضر یکی از راه های موفقیت در عرصه فروش و رقابت با رقبا ، نیاز سنجی و پیش بینی اولویت های مشتری است.

وی افزود: تعامل سازنده بین نمایندگان فروش و شرکت سایپا رهگشای افزایش فروش محصولات در بازار فعلی است ، شرکت سایپا با ارائه تسیلات ویژه جهت مشتریان و نمایندگان، و هموار کردن سیکل فروش می تواند رضایت مندی را در مشتریان افزایش دهد.

وی در پایان گفت: در بازارهای جدید کسب و کار جهانی که مشتریان به دنبال محصولات و خدمات باکیفیت هستند، و همچنین تغییرات به وجود آمده در  سلایق و انتظارات مشتریان باعث شده  است ، شرکت ها و بنگاه هایی در این میان موفق باشند که با انجام به موقع تعهدات و پاسخگو بودن به مشتری سهم بازار فروش خود را حفظ و همچنین افزایش دهد.

منبع: سایپانیوز
   
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین