|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
پس از هفت دهه همکاری با آدیداس، کمپانی نایکی اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال آلمان خواهد شد. یک خبر عجیب و حیرت‌انگیز.
پس از هفت دهه همکاری با آدیداس، کمپانی نایکی اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال آلمان خواهد شد. یک خبر عجیب و حیرت‌انگیز.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیرو امید، اتحادیه فوتبال آلمان (DFB) پس از بیش از 70 سال با آدیداس قطع همکاری خواهد کرد و وارد یک شراکت پر سود با غول آمریکایی نایکی می‌شود. DFB امروز آغاز همکاری خود با نایکی از سال 2027 را اعلام کرد و این قرارداد هفت ساله خواهد بود.

در مسابقات یورو 2024 و نیز جام جهانی 2026 آلمان همچنان از پیراهن‌های آدیداس استفاده خواهد کرد و سپس همکاری با نایکی شروع می‌شود.

برند نوئندورف، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان گفت: «ما مشتاقانه منتظر همکاری با نایکی هستیم. این همکاری به اتحادیه اجازه می‌دهد تا به انجام وظایف کلیدی در دهه آینده با دیدگاه توسعه همه جانبه فوتبال در آلمان ادامه دهد. تا دسامبر 2026، ما برای دستیابی به موفقیت مشترک با آدیداس تمام تلاش خود را خواهیم کرد. فوتبال آلمان بیش از هفت دهه مدیون این شرکت است.»

بر اساس اعلامیه DFB، نایکی بهترین پیشنهاد اقتصادی را ارائه داده بود و همچنین با دیدگاه محتوایی خود اتحادیه را متقاعد به شروع یک همکاری هفت ساله کرد.

آدیداس به نوعی نماد برند ورزشی کشور آلمان است و این قطع همکاری مانشافت به همین دلیل اهمیت مضاعفی پیدا کرده و بازتاب‌های فراوانی خواهد داشت.

آدیداس برای نخستین بار در شهر هرتسوگن‌آوراخ آلمان راه‌اندازی شده و مرکز مدیریتی آن نیز در همین شهر واقع است. برند آدیداس از زمان پیدایش خود تمرکز زیادی بر روی طراحی و تولید لباس و لوازم ورزشی و به ویژه کفش داشته و اکنون می‌توان آن را بزرگ‌ترین تولیدکننده لباس ورزشی در اروپا و دومین تولیدکننده بعد از نایکی در جهان دانست.

آدیداس همچنین ۸.۳۳ درصد از سهام باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان را در اختیار دارد.

منبع: ورزش سه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین