|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۸۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
سردار احمدرضا رادان گفت:‌ واقعیت تلخ این است که به دلایل مختلف افرادی سرقت را پیشه کرده‌اند و برای اینکه از این مرام و مسلک دور شوند در سال جاری تعداد زیادی از این مجرمان با پابند الکترونیکی تحت کنترل هستند و رصد می شوند.
سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی ۱۴۰۳ که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ همواره در طول نوروز شاهد افزایش حجم سفرها در کشور هستیم و در همین راستا نیز پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای تامین ایمنی ترافیکی مسافران و همچنین تامین امنیت مردم اجرا می‌کند. ماموران ما از مرز تا شهرها، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌ها در خدمت مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیرو امید، وی با بیان اینکه در این ایام پایش و رصد مرز افزایش پیدا کرده است، گفت:‌ بیش از ۸۰ هزار نیرو نیز برای تامین امنیت و آرامش مردم در حوزه ترافیکی و انتظامی به کار گرفته شده است. این نیروها در قالب نیروهای گشتی در شهرهای مسافرفرست و مسافرپذیر و همچنین پلیس راهور و … فعالیت خواهند کرد.

فرمانده فراجا با بیان اینکه در ایام نوروز تعداد زیادی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به وسیله پابندهای الکترونیک کنترل می‌شوند، گفت: این روند کنترلی در طول سال هم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:‌ واقعیت تلخ این است که به دلایل مختلف افرادی سرقت را پیشه کرده‌اند و برای اینکه از این مرام و مسلک دور شوند در سال جاری تعداد زیادی از این مجرمان با پابند الکترونیکی تحت کنترل هستند و رصد می شوند.

رادان همچنین با هشدار به سارقان خشن گفت: از سال ۱۴۰۳ به حکم قانون آن دسته از افرادی که مرتکب جرائم خشن اعم از سرقت و … شوند، مانند اراذل و اوباش با آنها برخورد می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین