|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
غیر از تعطیلات عید نوروز به طور عادی اگر کسی خواست جا به جایی اثاثیه منزل یا مغازه داشته باشد، باید همکاران ما هویت آن‌ها را بررسی کنند، اما در ایام عید با توجه به اینکه تعداد زیادی نیرو به کلانتری‌ها اضافه می‌شود طبیعتا احتمال عدم شناخت وجود دارد و در این ایام اگر فردی قصد نقل مکان داشت باید قبل از اقدام به کلانتری محل خود مراجعه کرده و درخواست مکتوب خود را ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران: رییس پلیس فرماندهی پلیس پایتخت گفت: تنها با انجام تحقیقات و احراز هویت، مجوز تردد برای اسباب‌کشی افراد در روز‌های تعطیل عید نوروز صادر خواهد‌شد.

سردار محمدیان رییس پلیس فرماندهی پلیس پایتخت اظهار کرد: غیر از تعطیلات عید نوروز به طور عادی اگر کسی خواست جا به جایی اثاثیه منزل یا مغازه داشته باشد، باید همکاران ما هویت آن‌ها را بررسی کنند، اما در ایام عید با توجه به اینکه تعداد زیادی نیرو به کلانتری‌ها اضافه می‌شود طبیعتا احتمال عدم شناخت وجود دارد و در این ایام اگر فردی قصد نقل مکان داشت باید قبل از اقدام به کلانتری محل خود مراجعه کرده و درخواست مکتوب خود را ارائه دهد. در دوران نوروز اکثر شرکت‌های باربری فعالیت نمی‌کنند. به همین دلیل حتماً قبل از فعال بودن مراکز باربری مدنظرتان اطمینان حاصل کنید و برای جابه‌جایی‌تان با آن‌ها هماهنگ کنید.

او در ادامه تصریح کرد: سپس نیرو‌های پلیس با انجام تحقیقات و احراز هویت، برای آن‌ها مجوز تردد صادر خواهد کرد و تا مقصد اعلام شده مجوز اعتبار خواهند داشت.

محمدیان گفت: در صورت عدم انجام این کار اجازه تردد داده نخواهد شد و اسباب و اثاثیه توقیف می‌شوند. افراد تحت نظرند و تا زمانی که احراز صورت نگیرد، همچنان وسایل در توقیف خواهند ماند.

 او در پایان متذکر شد: وانت بار‌ها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جا به جایی اثاثیه منازل و مغازه‌ها به جد خودداری کنند در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین