|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۸۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
بی شک برگزاری 24 جلسه کمیته ریسک در سالی که گذشت، گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف حاکمیت شرکتی در بانک ملی ایران بوده و این کمیته در صدد است، با فعال سازی کمیته های فرعی ریسک ، نهادینه کردن مفاهیم ریسک و سیاست های مدیریت ریسک را در سطوح مختلف بانک جاری نماید.
  بیست و چهارمین جلسه کمیته ریسک بانک ملی ایران در سال 1402 با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و رئیس کمیته ریسک، دکتر شاپور محمدی مشاور مدیرعامل و اعضای کمیته ریسک و دیگر مسئولان بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در این نشست  گزارشی از عملکرد کمیته ریسک در سال 1402 ارائه و اقدامات صورت گرفته طی این سال در چهار حوزه حاکمیت ریسک، سیاست گذاری ، اقدامات نظارتی و بهبود روش رویکرد طبقه بندی شد .

گفتنی است با توجه به طبقه بندی اقدامات یاد شده ، دستاوردهایی چون ، تشکیل کمیته های فرعی ریسک، برگزاری همایش مدیریت ریسک، تهیه و به روزرسانی ماتریس ریسک، تهیه اسناد راهبردی مدیریت ریسک و... برای این بانک به همراه داشته است.

بی شک برگزاری 24 جلسه کمیته ریسک در سالی که گذشت، گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف حاکمیت شرکتی در بانک ملی ایران بوده  و این کمیته در صدد است، با فعال سازی کمیته های فرعی ریسک ، نهادینه کردن مفاهیم ریسک و  سیاست های مدیریت ریسک را در سطوح مختلف بانک جاری نماید.

در پایان این نشست نیز رئیس کمیته ریسک به نمایندگی از مدیرعامل بانک ملی ایران از اعضای کمیته و مشاوران مدعو تقدیر کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین