|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۸۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد این پلیس اشاره و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تشکیل قرارگاه انتظامی امین فعالیت های خود را در نوروز ادامه می دهد چون مجرمان هیچ تعطیلی ندارند و پلیس هم تعطیلی نمی شناسد.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر و تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد این پلیس اشاره و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تشکیل قرارگاه انتظامی امین فعالیت های خود را در نوروز ادامه می دهد چون مجرمان هیچ تعطیلی ندارند و پلیس هم تعطیلی نمی شناسد.

به نوشته فارس، وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی در سال ۱۴۰۲ با برنامه ریزی کامل و بهره گیری از ظرفیت های پلیس تلاش خود را به کار گرفت و در این زمینه پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی مبارزه با اخلالگران در نظام اقتصادی، فرار مالیاتی ، احتکار ، پولشویی و ... را به مرحله اجرا گذاشت.

سردار رحیمی تصریح کرد:  در حوزه فرار مالیاتی در ۱۱ ماهه سالجاری ۲۴۰ پرونده به ارزش ۴ همت تشکیل داده و ۳۹۱ نفر را دستگیر کرد.

وی افزود : در حوزه احتکار ۹۲۲ فقره پرونده به ارزش تقریبی ۶ همت تشکیل و ۹۵۵ نفر دستگیر شدند.

سردار رحیمی اعلام کرد: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی کشور با استفاده از توان عملیاتی و اطلاعاتی موفق شدیم ۲۶ همت کشفیات و ۱۲۳۸ متهم دستگیر شدند و ۲۳ درصد افزایش ریالی پرونده داشتیم.

وی به زمین خواری اشاره و بیان داشت: همکاران بنده با تمرکز بر پیشگیری و شناسایی زمین‌خواران عمده، تغییر کاربری و پرونده‌های موجود عمل کردند؛ همچنین در حوزه پولشویی نیز تعداد ۹۷ فقره پرونده به ارزش ۵ همت رسیدگی کردیم و ۲۹۱ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به راه‌اندازی ستاد خبری این پلیس اشاره کرد و گفت: شهروندان به صورت رایگان می توانند با شماره ۰۹۶۳۰۰ هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا، سوخت ، ارز ، دام ، احتکار و اختلاس، زمین خواری، فرار مالیاتی و خودروهای شوتی و... به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

سردار رحیمی به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: پرونده باز است و ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر شده است. ۵ هزار نفر در پلیس امنیت اقتصادی شکایت کردند و به مرجع قضائی فرستادیم. اگر باز هم کسانی که پول واریز کرده و شکایت دارند  به پلیس امنیت اقتصادی تهران یا استان محل سکونت مراجعه کنند؛ تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین