|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۸۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
فاش کردن اسرار خانوادگی افراد تخلف محسوب می‌شود و جریمه دارد. حتی ما در تخلفات رشوه و سوت زنی اگر کسی تخلفات را گزارش کند پاداش می‌گیرد حال در اتفاق رخ داده در درمانگاه فرد تخلف را دیده و آن خانم به دلیل اینکه از قوانین خبر نداشت واکنش نشان داد.


جماران: حسین جلالی نماینده رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباب درگیری پیش آمده در قم با محوریت امر به معروف به خبرنگار جماران گفت: وقتی از امر به معروف و نهی از منکر می‌گوییم یعنی از واجبات یک فرد مسلمان به زبان آوردیم. وظیفه ما این است که خیرخواهی کنیم و اگر خطایی از شهروند یا همشهری خود مشاهده کردیم باید به آن تذکر دهیم. می‌گویند تذکر مستقیم موجب تنش و چالش می‌شود، در قانون آمده است که هر کسی بابت تخلف قانونی مراجعه کرد این را گزارش کنند و این آقا هم احساس تکلیف کرد عکس را می‌گیرد که آن را به مراکز مربوط ارجاع دهد و آن خانم هم ناراحت شد، زیرا از قوانین خبر ندارد.

وی ادامه داد: فاش کردن اسرار خانوادگی افراد تخلف محسوب می‌شود و جریمه دارد. حتی ما در تخلفات رشوه و سوت زنی اگر کسی تخلفات را گزارش کند پاداش می‌گیرد حال در اتفاق رخ داده در درمانگاه فرد تخلف را دیده و آن خانم به دلیل اینکه از قوانین خبر نداشت واکنش نشان داد.  

جلالی در خصوص جریمه سه میلیونی بی‌حجابی گفت: تا ابلاغ نشده نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد  و تا پایان سال ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان درباره فضای دوقطبی پیش آمده، گفت: کلا انسان‌ها از ضابطه بندی فرار می‌کنند و دلش میخواد آزاد باشد. حتی فرد از اینکه پشت فرمان کمربند خود را ببند سختش است، ولی قانون مجبور میکند که اجرا شود و هیچ کشور هرج و مرج و بی‌قانونی را تحمل نمی‌کند.

وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم مصالح کشور را فدای دو قطبی کنیم! حال قانون تعیین می‌کند دو قطبی به یک قطبی تبدیل شود و باید از آن تمکین کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین