|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۳۸۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
در این درگاه، پس از ورود به قسمت «امور سهام عدالت متوفیان» ورود اطلاعات مورد درخواست ضروری است و پس از آن زمان تشکیل پرونده متوفی به آنان اطلاع داده می شود.
    انتقال سهام عدالت متوفیان به ورثه با تکمیل همه مدارک مربوطه در اسرع وقت در بانک ملی ایران و کارگزاری این بانک، انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این باره ورثه گرامی متوفیان می توانند پس از طی فرآیندهای قانونی و انجام مراحل مربوطه در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه،به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

برای این کار ضروری است ابتدا متقاضیان در سامانه سجام ثبت نام کنند و سپس با تهیه اصل و کپی مدارک شناسایی متوفی و تمام وراث تعیینی مندرج در گواهی حصر وراثت و در صورت وجود وصیت نامه متوفی،برای طی فرآیندهای لازم به سامانه میراث به آدرس https://www.csdiran.ir/pages?page=apps  (درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه) مراجعه کنند.

در این درگاه، پس از ورود به قسمت «امور سهام عدالت متوفیان» ورود  اطلاعات مورد درخواست ضروری است و پس از آن زمان تشکیل پرونده متوفی به آنان اطلاع داده می شود.

در این درگاه،در قسمت دارایی سهام، اطلاعاتی مانند وضعیت دارایی سهام و امکان یا عدم امکان تقسیم سود، نمایش داده می شود.

ورثه گرامی می توانند پس از اطمینان از زمان تقسیم سود دارایی،با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و خدمات مربوطه را دریافت کنند.

در این مرحله پرونده پس از بررسی مدارک و احراز هویت،در صورت احراز ناقص نبودن مدارک، جهت تقسیم دارایی و واریز وجه، برای شرکت سمات ارسال می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین